Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33287
Title: Διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ηπείρου για την αξιοποίηση πρακτικών της Αγγλίας στο ελληνικό σχολείο κατά τη διδασκαλία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της αειφορίας
A survey on the perceptios of Primary Education teachers of Epirus on the utilization of English practices in Greek schools while teaching Environmental Education and Sustainability
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Περιβαλλοντική εκπαίδευση και αειφορία
Environmental education and sustainability
Keywords: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση,Αειφορία,Πρακτικές,Environmental education,Sustainability,Practices
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33287
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13032
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΡΙΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (2023).pdf2.96 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons