Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33263
Title: Δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) με σκοπό τη χρηματοδότηση μέσω Kickstarter: Η περίπτωση ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού
Marketing plan for KICKSTARTER funding: The case of a board game
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
Keywords: Σχέδιο Μάρκετινγκ,Πληθoχρηματοδότηση,Μίγμα Μάρκετινγκ,Ανάλυση SWOT,Crowdfunding,Marketing Plan,Marketing Mix,Kickstarter,SWOT Analysis
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33263
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13018
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Παπαθανασίου Θεοδώρα Καλλιόπη (2023).pdf3.56 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons