Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33064
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κεφάλα, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2023-09-29T10:11:26Z | - |
dc.date.available | 2023-09-29T10:11:26Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33064 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12863 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Εγγραμματισμός | el |
dc.subject | Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Δευτεροβάθμια Τεχνική Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Hλεκτροστατική | el |
dc.title | «Εγγραμματισμός μαθητών ΕΠΑΛ σε εφαρμογές Ηλεκτροστατικής και Ηλεκτρικού ρεύματος στην καθημερινή ζωή» | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.dateAvailable | 2023-09-29T10:12:26Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής | el |
heal.publicationDate | 2023-09 | - |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη μελέτη του εγγραμματισμού των μαθητών των επαγγελματικών λυκείων σε θέματα ηλεκτροστατικής και ηλεκτρικού ρεύματος με εφαρμογές τους στην καθημερινή ζωή. Στο πλαίσιο αυτό για τη συγκεκριμένη εργασία εκπονήθηκε έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου που διανεμηθεί σε όλους τους μαθητές της Β τάξης όλων των ΕΠΑ.Λ. της πόλης των Ιωαννίνων. Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε συνολικά 307 από τους 367 μαθητές κατά το σχολικό έτος 2022-2023 και συγκεκριμένα το Φεβρουάριο του 2023. Για τη στατιστική ανάλυση και επεξεργασία χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό στατιστικής ανάλυσης SPSS statistics 20 για windows. Τα ερωτηματολόγια μετά τη συλλογή τους κωδικοποιήθηκαν και καταχωρήθηκαν στο παραπάνω πρόγραμμα. Αξιοποιήθηκε επίσης και το λογισμικό Microsoft Office Excel 2016 365. Από την ανάλυση προκύπτει ότι οι μαθητές έχουν εναλλακτικές ιδέες σχετικά με θέματα εφαρμογών ηλεκτροστατικής και ηλεκτρικού ρεύματος στην καθημερινή ζωή. Επίσης προκύπτει στατιστικά σημαντική διαφορά στην επίδοση μεταξύ των δυο φύλλων, όπως και μεταξύ των τομέων φοίτησης και μεταξύ των ενηλίκων και ανηλίκων μαθητών των ΕΠΑ.Λ.. Δε φαίνεται η επίδοση να επηρεάζεται από τον τύπο σχολείου φοίτησης κατά το προηγούμενο έτος όπως και από το μορφωτικό επίπεδο των γονέων. Γενικά τα αποτελέσματα αυτά προκαλούν προβληματισμό σχετικά με τη χαμηλή επίδοση των μαθητών και κυρίως σε μαθητές που φοιτούν σε τομείς που στο μέλλον θα είναι επαγγελματίες με αντικείμενο σχετικό με τα κεφάλαια που ερευνήθηκαν. | el |
heal.advisorName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Στύλλος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρίδης, Δημηήτριος | - |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M.E. ΚΕΦΑΛΑ ΜΑΡΙΑ (2023).pdf | 2.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.