Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚεφάλα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2023-09-29T10:11:26Z-
dc.date.available2023-09-29T10:11:26Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33064-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12863-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕγγραμματισμόςel
dc.subjectΔευτεροβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.subjectΔευτεροβάθμια Τεχνική Εκπαίδευσηel
dc.subjectHλεκτροστατικήel
dc.title«Εγγραμματισμός μαθητών ΕΠΑΛ σε εφαρμογές Ηλεκτροστατικής και Ηλεκτρικού ρεύματος στην καθημερινή ζωή»el
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.dateAvailable2023-09-29T10:12:26Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγήςel
heal.publicationDate2023-09-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με τη μελέτη του εγγραμματισμού των μαθητών των επαγγελματικών λυκείων σε θέματα ηλεκτροστατικής και ηλεκτρικού ρεύματος με εφαρμογές τους στην καθημερινή ζωή. Στο πλαίσιο αυτό για τη συγκεκριμένη εργασία εκπονήθηκε έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου που διανεμηθεί σε όλους τους μαθητές της Β τάξης όλων των ΕΠΑ.Λ. της πόλης των Ιωαννίνων. Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε συνολικά 307 από τους 367 μαθητές κατά το σχολικό έτος 2022-2023 και συγκεκριμένα το Φεβρουάριο του 2023. Για τη στατιστική ανάλυση και επεξεργασία χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό στατιστικής ανάλυσης SPSS statistics 20 για windows. Τα ερωτηματολόγια μετά τη συλλογή τους κωδικοποιήθηκαν και καταχωρήθηκαν στο παραπάνω πρόγραμμα. Αξιοποιήθηκε επίσης και το λογισμικό Microsoft Office Excel 2016 365. Από την ανάλυση προκύπτει ότι οι μαθητές έχουν εναλλακτικές ιδέες σχετικά με θέματα εφαρμογών ηλεκτροστατικής και ηλεκτρικού ρεύματος στην καθημερινή ζωή. Επίσης προκύπτει στατιστικά σημαντική διαφορά στην επίδοση μεταξύ των δυο φύλλων, όπως και μεταξύ των τομέων φοίτησης και μεταξύ των ενηλίκων και ανηλίκων μαθητών των ΕΠΑ.Λ.. Δε φαίνεται η επίδοση να επηρεάζεται από τον τύπο σχολείου φοίτησης κατά το προηγούμενο έτος όπως και από το μορφωτικό επίπεδο των γονέων. Γενικά τα αποτελέσματα αυτά προκαλούν προβληματισμό σχετικά με τη χαμηλή επίδοση των μαθητών και κυρίως σε μαθητές που φοιτούν σε τομείς που στο μέλλον θα είναι επαγγελματίες με αντικείμενο σχετικό με τα κεφάλαια που ερευνήθηκαν.el
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΣτύλλος, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Δημηήτριος-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E. ΚΕΦΑΛΑ ΜΑΡΙΑ (2023).pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.