Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32993| Title: | Μαχαλάς Mahalas | 
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίων. Σχολή Καλών Τεχνών | 
| Subject classification: | Εικαστικά-Εγκαταστάσεις Arts-Instalation | 
| Keywords: | κολλάζ,ερείπιο,Ρομά,collage,ruin,Rom | 
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32993 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12792 | 
| Table of contents: | ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΛΗΨΗ…………………………………………………………………………………...4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ…………………………………………………………………………………….5 Α. Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΟΛΛΑΖ Η έννοια……………………………………………………………………………………….5 Οι πρώτοι καλλιτέχνες του κολλάζ…………………………………………………………6 Μικτή Τεχνική…………………………………………………………………………………9 Καλλιτέχνες που αποτέλεσαν έμπνευση…………………………………………………..9 Β. ΤΟ ΕΡΕΙΠΙΟ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ Η έννοια……………………………………………………………………………………...13 Τα σύγχρονα ερείπια……………………………………………………………………….13 Τα ερείπια στη τέχνη……………………………………………………………………….14 Γ. ΡΟΜΑ,ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ,ΓΥΦΤΟΙ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ Η ‘έννοια……………………………………………………………………………………..14 Οι Ρομά στην Ευρώπη…………………………………………………………………….15 Οι Ρομά στην Ελλάδα……………………………………………………………………..15 Θρησκεία…………………………………………………………………………………….16 Έθιμα και παράδοση……………………………………………………………………….16 Απασχόληση………………………………………………………………………………..17 Εκπαίδευση…………………………………………………………………………………17 Στέγαση……………………………………………………………………………………..17 Δ. ΤΟ ΕΡΓΟ Η αναφορά………………………………………………………………………………….23 Η μέθοδος και τα υλικά…………………………………………………………………….27 Ο σκοπός……………………………………………………………………………………37 Η εγκατάσταση……………………………………………………………………………...37 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ……………………………………………………………………………..45 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ……………………………………………………………………………46 | 
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΕΤΕΤ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. Καραγεωργίου Απόστολος (2023).docx | 20.08 MB | Microsoft Word XML | View/Open | 
This item is licensed under a Creative Commons License
     
    
 
                         
                         
     
    