Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32950
Title: Βιωμένη γονεϊκή αποδοχή/απόρριψη και ενσυναίσθηση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο της τάξης
Teachers' experienced parental acceptance/rejection and empathy in classroom
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Γονεϊκή αποδοχή/απόρριψη
Ενσυναίσθηση
Parental acceptnace/rejection
Empathy
Keywords: Γονεϊκή αποδοχή,Γονεϊκή απόρριψη,Εκπαιδευτικοί,Ενσυναίσθηση,Πρωτοβάθμια εκπαίδευση,Συναισθηματική ζεστασιά,Parental acceptance,Parental rejection,Teachers,Empathy,Primary education,Parental warmth
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32950
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12749
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Μηκέ Ευμορφία (2023).pdf2.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons