Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32880
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κολύδας, Γρηγόρης | el |
dc.contributor.author | Kolydas, Grigoris | en |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T10:12:18Z | - |
dc.date.available | 2023-06-21T10:12:18Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32880 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12681 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Αναπηρία | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Σχολικά εγχειρίδια | el |
dc.subject | Ευπαθείς κοινωνικά ομάδες | el |
dc.subject | Disability | en |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | School textbooks | en |
dc.subject | Vulnerable social groups | en |
dc.title | Η αποτύπωση της αναπηρίας και των κοινωνικά ευπαθών ομάδων στα σχολικά εγχειρίδια της Νεοελληνικής Γλώσσας στην Εκπαίδευση. | el |
dc.title | The depiction of disability and socially vulnerable groups in the textbooks of the Modern Greek Language in Education. | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Ειδική Αγωγή | el |
heal.classification | Special education | en |
heal.dateAvailable | 2023-06-21T10:13:19Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2023-06-14 | - |
heal.abstract | Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, διάφορα επιστημονικά πεδία όπως εκείνο των Κοινωνιολογικών Ερευνών, παρουσιάζουν έντονο ενδιαφέρον για την εκτεταμένη έρευνα και των σχολικών εγχειριδίων, με τις σχετικές προσπάθειες να έχουν καταλήξει σε αξιόλογα πορίσματα για τις αντιλήψεις και τις νοοτροπίες οι οποίες αναπαρίστανται και αναπαράγονται διαχρονικά μέσα από τις σελίδες τους, για μια ευρεία επιλογή ζητημάτων όπως το φύλο, η αναπηρία και άλλα. Στα πλαίσια των ερευνών αυτών εντάσσεται και η μελέτη μας, καθώς καταπιάνεται με την αποτύπωση της αναπηρίας και των κοινωνικά ευπαθών ομάδων στα κείμενα των εγχειριδίων, των τετραδίων εργασιών και των ανθολογίων λογοτεχνίας της Εκπαίδευσης, φτάνοντας στο συμπέρασμα της ανεπαρκούς εκπροσώπησης των δύο αυτών σημαντικών κοινωνικών ζητημάτων, στο εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό, γεγονός που μας οδηγεί στην εκφορά νέων σχετικών εκπαιδευτικών προτάσεων. | el |
heal.abstract | During the last decades, various scientific fields such as that of Sociological Research, show a strong interest in the extensive research of school textbooks, with the related efforts having reached valuable conclusions about the perceptions and attitudes which are represented and reproduced through time their pages, on a wide selection of issues such as gender, disability and more. Our study is part of this research, as it deals with the depiction of disability and socially vulnerable groups in the texts of textbooks, workbooks and anthologies of Education literature, reaching the conclusion of the insufficient representation of these two important social issues, in said educational material, a fact that leads us to pronounce new relevant educational proposals. | en |
heal.advisorName | Μορφίδη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μορφίδη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Νικολάου, Σουζάννα - Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Σούλης, Σπυρίδων - Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 97 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Κολύδας Γρηγόρης (2023).pdf | 587.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License