Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32559
Title: Διερεύνηση δεξιοτήτων ενεργητικής ακρόασης και ενσυναίσθησης νηπιαγωγών και των σχέσεών τους με τους μαθητές
Investigation of active listening and empathy skills of kindergartem teachers and their relationships with students
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Ιωαννίνων
Subject classification: Επικοινωνιακές Δεξιότητες Νηπιαγωγών και Διαπροσωπικές σχέσεις στο Νηπιαγωγείο
Kindregarten Teachers Communication Skills and Student-Teacher's Relationships
Keywords: Ενσυναίσθηση,Ενεργητική ακρόαση,Ενσυναισθητική ενεργητική ακρόαση,Σχέσεις νηπιαγωγών-παιδιών,Empathy,Active listening,Empathic active listening,Student-Teacher relationship
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32559
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12370
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavogianni_2023_master_uoi.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons