Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32559
Title: | Διερεύνηση δεξιοτήτων ενεργητικής ακρόασης και ενσυναίσθησης νηπιαγωγών και των σχέσεών τους με τους μαθητές Investigation of active listening and empathy skills of kindergartem teachers and their relationships with students |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Ιωαννίνων |
Subject classification: | Επικοινωνιακές Δεξιότητες Νηπιαγωγών και Διαπροσωπικές σχέσεις στο Νηπιαγωγείο Kindregarten Teachers Communication Skills and Student-Teacher's Relationships |
Keywords: | Ενσυναίσθηση,Ενεργητική ακρόαση,Ενσυναισθητική ενεργητική ακρόαση,Σχέσεις νηπιαγωγών-παιδιών,Empathy,Active listening,Empathic active listening,Student-Teacher relationship |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32559 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12370 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zavogianni_2023_master_uoi.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License