Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσικάλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorTsikalis, Georgiosen
dc.date.accessioned2023-02-23T08:58:37Z-
dc.date.available2023-02-23T08:58:37Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32413-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12224-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectαλληλεπίδρασηel
dc.subjectάυλοel
dc.subjectεμβύθισηel
dc.subjectεπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subjectτεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectχωρική αντίληψηel
dc.subjectχωρική αφήγησηel
dc.titleΕπέκταση του εικονικού περιβάλλοντος στο φυσικό χώροel
dc.titleExtending the virtual environment into the physical spaceen
heal.typebachelorThesisel
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.secondaryTitleη μεταφορά του ψηφιακού αναλόγου στην χωρική εμπειρίαel
heal.secondaryTitlethe transfer of the digital analogue to spatial experienceen
heal.dateAvailable2023-02-23T08:59:37Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικώνel
heal.publicationDate2023-02-14-
heal.abstractΠαρά την προφανή έλλειψη φυσικής υπόστασης, το εικονικό περιβάλλον παράγει πραγματικές εμπειρίες στους χρήστες του. Στο άυλο πλαίσιο της ψηφιακής λειτουργίας του, το εικονικό περιβάλλον μπορεί να είναι ένα σημείο συνάντησης ατόμων για να αλληλοεπιδράσουν και να αποκτήσουν εμπειρίες που έχουν αντίκτυπο στη ζωή τους. Μετά από περισσότερες από τρεις δεκαετίες ευρείας προσβασιμότητας και χρήσης του διαδικτύου και των διαφόρων ψηφιακών πλατφορμών, η εικονική εμπειρία ώθησε επίσης να ξανασκεφτούμε πολλούς από τους περιορισμούς που συνήθως αποδίδονται στον φυσικό χώρο. Από πρακτική άποψη, ο εικονικός κόσμος είναι μια επέκταση του πραγματικού ως ένας νέος τόπος που μπορεί να φιλοξενήσει τις δραστηριότητες των ανθρώπων χωρίς πολλές από τις δυσκολίες που σχετίζονται με το υλικό περιβάλλον. Δεδομένης της απουσίας φυσικών περιορισμών, ο εικονικός χώρος εμφανίζεται ως ένας απεριόριστος χώρος, του οποίου οι δυνατότητες εξέλιξης είναι ακόμα ασαφείς. Αυτή η αίσθηση περιορισμού έχει προκαλέσει τη μετατόπιση της κοινής μας αντίληψης και για το φυσικό χώρο, συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής αντίληψης των μεθόδων και πρακτικών που εφαρμόζονται για τον σχεδιασμό του. Ως απάντηση, η παρούσα μελέτη εστιάζει στους τρόπους με τους οποίους στοιχεία και έννοιες του εικονικού κόσμου μπορούν να μεταφερθούν στον φυσικό χώρο και να εμπλουτίσουν τους αρχιτεκτονικούς στόχους και το ευρύτερο σχεδιαστικό πεδίο.el
heal.abstractDespite its apparent lack of physicality, the virtual environment produces real experiences to its users. In its intangible context of digital operation, the virtual setting can be a meeting point for individuals to interact and to gain experiences that have an impact upon their lives. After more than three decades of broad accessibility and use of the internet and various digital platforms, the virtual experience has also prompted to rethink many of the limitations commonly attributed to physical space. From a practical point, the virtual world has been an extension of the real one as a new site that can host people’s activities without many of the difficulties associated with the material setting. Given its absence of physical restrictions, the virtual space appears as a boundless one, whose potential of evolution is still unclear. This sense of limitedness has caused to shift our common sense about physical space as well, including architectural perception and the methods and practices applied to design it. In response, this present study focuses on the ways in which elements and concepts of the virtual world may be transferred to physical space and enrich architectural aims and the broader design field.en
heal.tableOfContentsΕισαγωγή: Προς την αναζήτηση της εμπειρίας που προσφέρει ο εικονικός χώρος _1 Λειτουργία και χρήση της τεχνολογίας του εικονικού περιβάλλοντος _2 Αισθητηριακή αντίληψη του ανθρώπου _3 Είδη εικονικότητας και τρόποι διάδρασης με τεχνητούς χώρους _6 Θεωρητική τεκμηρίωση σχετικά με την εικονική αρχιτεκτονική _9 Τεχνικές εικόνες, εικονοσυνθέτες και συσκευές _11 Η αφήγηση στον κυβερνοχώρο _14 Liquid architecture / Ρευστή αρχιτεκτονική _17 Δημιουργία, κατασκευή και παραγωγή εικονικών χώρων _20 Εφαρμογές και παραδείγματα _21 Στοιχεία της εικονικής αρχιτεκτονικής _25 Συμπεράσματα: H αλληλεξάρτηση της αρχιτεκτονικής με τον ψηφιακό σχεδιασμό _28 Βιβλιογραφία _31 Κατάλογος εικόνων και σχεδίων _33el
heal.advisorNameZavoleas, Yannisel
heal.committeeMemberNameVlahos, Ioannisel
heal.committeeMemberNameΓαλανός, Κάρολοςel
heal.committeeMemberNameVlachos, Ioannisen
heal.committeeMemberNameGalanos, Karolosen
heal.academicPublisherΤμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages48el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Ερευνητικές εργασίες φοιτητών - ΑΡΧ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.