Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGuinou, Elenifr
dc.date.accessioned2023-02-13T10:21:59Z-
dc.date.available2023-02-13T10:21:59Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32379-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12190-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠανεπιστήμιο στην Ελλάδαel
dc.subjectΠαιδαγωγικήel
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleVers une methodologie de l' aspect pedagogique de la future Universite ouverte en Grecefr
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionσ. [173]-[183]el
heal.classificationΕκπαίδευση, Ανώτατη--Ελλάδα-
heal.classificationΠανεπιστήμια--Ελλάδα-
heal.classificationΠαιδαγωγική--Μεθοδολογία-
heal.classificationΠαιδαγωγική--Ελλάδα-
heal.dateAvailable2023-02-13T10:23:00Z-
heal.languagefr-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1994-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [183]el
heal.tableOfContentsI. Generalites sur l' Universite ouvertefr
heal.tableOfContentsII. Le cas de la Grecefr
heal.tableOfContentsIII. Le processus pedagogique de l' Universite ouverte hellenniquefr
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.journalNameΔωδώνη: Μέρος Τρίτο: επιστημονική επετηρίδα του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 23 (1994)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 23 (1994)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vers une methodologie de l' aspect pedagogique de la future Universite ouverte en Grece.pdf304.35 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons