Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCotuksoken, Betulother
dc.date.accessioned2023-02-10T11:50:56Z-
dc.date.available2023-02-10T11:50:56Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32374-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12185-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectTrivium "Τρεις δρόμοι" (το θεμέλιο της μεσαιωνικής κλασικής εκπαίδευσης)el
dc.subjectΓραμματική ('μηχανισμός' της Γλώσσας)el
dc.subjectΛογική ή Διαλεκτική ('μηχανική' της σκέψης και της ανάλυσης)el
dc.subjectΡητορική (χρήση της γλώσσας)el
dc.titleLes relations entre le "Trivium" et l' Ethique chez Abelardfr
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionσ. [149]-172el
heal.classificationTrivium-
heal.classificationAbelard, Peter, 1079-1142-
heal.classificationΛατινική γλώσσα--Γραμματική-
heal.classificationΛογική-
heal.classificationΡητορική-
heal.classificationΔιαλεκτική-
heal.classificationΗθική-
heal.dateAvailable2023-02-10T11:51:56Z-
heal.languagefr-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1994-
heal.bibliographicCitationΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπέςel
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.journalNameΔωδώνη: Μέρος Τρίτο: επιστημονική επετηρίδα του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 23 (1994)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 23 (1994)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Les relations entre le Trivium et l' Ethique chez Abelard.pdf673.52 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons