Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραφύλλης, Γρηγόρηςel
dc.date.accessioned2023-02-10T09:05:51Z-
dc.date.available2023-02-10T09:05:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32371-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12182-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕλληνική παιδείαel
dc.subjectΕλληνική εκπαίδευσηel
dc.subjectΣτοχοθεσία της παιδείαςel
dc.subjectΣύγχρονη παιδαγωγική του Kerschensteiner (εφαρμογή από τον Αλ. Δελμούζο)el
dc.subjectΠαιδαγωγικές αντιλήψεις του Herbart (εφαρμογή από τον Ν. Εξαρχόπουλο)el
dc.titleΡιζικές αντιθέσεις και σχηματικές συγκλίσεις στη φιλοσοφία της παιδείας του Ν. Εξαρχόπουλου και του Αλ. Δελμούζουel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionσ. [71]-97el
heal.classificationΕξαρχόπουλος, Νικόλαος Ι., 1874-1960-
heal.classificationΔελμούζος, Αλέξανδρος Π., 1880-1950-
heal.classificationΕκπαιδευτικοί--Ελλάδα-
heal.classificationΕκπαίδευση--Φιλοσοφία-
heal.dateAvailable2023-02-10T09:06:51Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1994-
heal.bibliographicCitationΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπέςel
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.journalNameΔωδώνη: Μέρος Τρίτο: επιστημονική επετηρίδα του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 23 (1994)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 23 (1994)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons