Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔιαμάντη, Βασιλικήel
dc.contributor.authorDiamanti, Vasilikiel
dc.date.accessioned2023-02-09T08:14:01Z-
dc.date.available2023-02-09T08:14:01Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32357-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12168-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕυρωπαική Ένωσηel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΣχολικά εγχειρίδιαel
dc.subjectEuropean Unionen
dc.subjectEducationen
dc.subjectSchool textbooksen
dc.titleΟι απόψεις των μαθητών/τριων για την Ευρωπαϊκή Ένωσηel
dc.titleStudents' views on the European Unionen
dc.typemasterThesis*
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleτο παράδειγμα του νομού Ιωαννίνωνel
heal.secondaryTitlethe example of the prefecture of Ioanninaen
heal.classificationΕκπαίδευση-
heal.dateAvailable2023-02-09T08:15:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγήςel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΤο σχολείο είναι ο θεσμός ο οποίος συμβάλει στην ένταξη των μαθητών στη σύγχρονη κοινωνία. Μέσω αυτού διαμορφώνονται η ταυτότητα, οι αξίες, οι αντιλήψεις και οι κανόνες μιας κοινωνίας. Στην παρούσα εργασία ερευνάται κυρίως η έκφραση της εθνικής και ευρωπαϊκής ταυτότητας των μαθητών της Ε’ και ΣΤ’ του δημοτικού σχολείου. Η εκπαίδευση είναι ένας σημαντικός παράγοντας που διαμορφώνει το κοινωνικοπολιτικό «γίγνεσθαι». Οι συνεχόμενες μεταβολές που συντελούνται σήμερα, όπως είναι η παγκοσμιοποίηση και η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, οδηγούν τις κοινωνίες σε μεταρρυθμίσεις της οργάνωσής τους και κατ’ επέκταση των εκπαιδευτικών συστημάτων τους. Ειδικότερα, είναι σημαντικό οι νέοι να έχουν επίγνωση της ταυτότητάς τους, καθώς κινούνται στο ευρωπαϊκό χώρο. Η έννοια της ευρωπαϊκής ιδέας και της ευρωπαϊκής ταυτότητας απασχολεί όλο και περισσότερο κατά τις τελευταίες δεκαετίες την εκπαιδευτική κοινότητα. Έχουν αξιοποιηθεί, μέσω των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών, στρατηγικές με στόχο την ενίσχυση τόσο της εθνικής όσο και της ευρωπαϊκής διάστασης. Συνεπώς, έχει ενδιαφέρον να διερευνηθούν οι απόψεις των μαθητών σχετικά με τη διαμόρφωση της εθνικής και ευρωπαϊκής ταυτότητας, στο πλαίσιο του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν, μετά την ανάλυση του περιερχομένου, είναι ότι οι μαθητές έχουν αναπτύξει ως ένα βαθμό την ευρωπαϊκή ταυτότητα, ωστόσο αυτή χρειάζεται να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο μέσα από συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση σχετικά με θέματα που αφορούν την Ευρώπη, τόσο στο σχολείο όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.el
heal.abstractThe school is the institution that contributes to the integration of students into modern society. Through this, the identity, values, perceptions and norms of a society are formed. In this paper, the expression of the national and European identity of the students of the 5th and 6th grade of the primary school is mainly researched. Education is an important factor shaping socio-political 'becoming'. The continuous changes taking place today, such as globalization and the rapid development of technology, lead societies to reform their organization and, by extension, their educational systems. In particular, it is important that young people are aware of their identity as they move around the European space. The concept of the European idea and the European identity has increasingly concerned the educational community in recent decades. Through the Analytical Study Programs, strategies aimed at strengthening both the national and the European dimension have been utilized. Therefore, it is interesting to investigate the opinions of students regarding the formation of national and European identity, in the context of the Greek educational system. The conclusions reached, after the analysis of the content, are that the students have developed to a certain extent the European identity, however this needs to be strengthened even more through continuous information and education about issues concerning Europe, both at school and in the wider social context.en
heal.advisorNameΝικολάου, Σουζάννα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάννα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΛιακοπούλου, Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages93 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2022.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons