Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛώλη, Βασιλικήel
dc.contributor.authorLoli, Vasilikien
dc.date.accessioned2023-02-09T07:54:07Z-
dc.date.available2023-02-09T07:54:07Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32356-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12167-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαδικτυακή μάθησηel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectΑντιλήψεις γονέωνel
dc.subjectΙκανοποίηση γονέωνel
dc.subjectDistance educationen
dc.subjectOnline learningen
dc.subjectPandemicen
dc.subjectParent perspectiveen
dc.subjectParent satisfactionen
dc.subjectCovid-19en
dc.titleΑντίληψής γονέων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας Covid-19el
dc.titleParents' perception of distance education during the Covid-19 pandemicen
dc.typemasterThesis*
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationEξ αποστάσεως εκπαίδευση-
heal.dateAvailable2023-02-09T07:55:07Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγήςel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΗ πανδημία του Covid-19 και τα αυστηρά μέτρα που λήφθηκαν για την αντιμετώπισή του, οδήγησαν στην εδραίωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν τις αντιλήψεις των γονέων μαθητών/τριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ικανοποίησή τους από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι συμμετέχοντες ήταν 117 γονείς, κάτοικοι του νομού Ιωαννίνων, στους οποίους διαμοιράστηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο και τα ερωτήματα αφορούσαν στην πρώτη περίοδο της πανδημίας 2019-2020. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων φανέρωσε ότι οι κύριες παράμετροι που επιδρούν στην ικανοποίηση των γονέων από την εξ αποστάσεως μάθηση είναι οι οικονομικές δυνατότητες της οικογένειας, το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών και ο χρόνος που αφιέρωναν οι μαθητές/τριες στα εργαλεία της εξ αποστάσεως μάθησης. Η πανδημία σηματοδότησε μία νέα εποχή στην καθημερινότητα των ανθρώπων και οι νέες τακτικές που αξιοποιήθηκαν αποκτούν μόνιμο χαρακτήρα. Η έλλειψη κατάλληλης προετοιμασίας για τη χρήση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης απαιτεί συνεχείς προσπάθειες από την επιστημονική κοινότητα, τους κρατικούς μηχανισμούς, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους/τις μαθητές/τριες για την περαιτέρω βελτίωσή της.el
heal.abstractCovid-19 pandemic and the strict measures that were taken to confront it, lead to the utilization of distance education from the education systems worldwide. The purpose of the current research is the investigation of the factors that influence parents’ perception of distance education. The participants of the research were 117 parents, residents of Ioannina County, who received a web-based questionnaire. The questions concerned the first period of Covid-19 pandemic during 2019-2020. The statistical analysis of the data revealed that the main parameters that influence parents’satisfaction of distance education were the family’s financial capabilities, syllabus content and the time students spend on distance learning tools. The pandemic marked a new era in everyday life and the new tactics are becoming permanent. Education systems were unprepared for distance education and continuous efforts are needed to further improve it from the scientific community, states, teachers, parents, and students.en
heal.advisorNameΝικολάου, Σουζάννα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάννα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΛιακοπούλου, Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages162 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΛΩΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2022.pdf2.74 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons