Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠάλλα, Χρυσάνθηel
dc.date.accessioned2023-02-02T10:01:02Z-
dc.date.available2023-02-02T10:01:02Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32308-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12119-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜετάβαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.subjectΔυσκολίεςel
dc.subjectΡόλος γονέωνel
dc.subjectΡόλος εκπαιδευτικώνel
dc.subjectTransition to Primary Educationen
dc.subjectDifficultiesen
dc.subjectRole of parentsen
dc.subjectRole of teachersen
dc.titleΗ μετάβαση από το νηπιαγωγείο στην πρώτη Δημοτικού κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, οι απόψεις για τις δυσκολίες και ο ρόλος των εκπαιδευτικών και των γονέωνel
dc.titleThe transition from Kindergaten to Elementary school, 1st grade, during the Covid-19 pandemic, views on the difficulties and the role of parents and teachersen
dc.typemasterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠανδημία COVID-19, 2020 -- Επιπτώσεις-
heal.dateAvailable2023-02-02T10:02:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγήςel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί το πώς επηρέασε η πανδημία COVID-19 τη μετάβαση μαθητών προσχολικής ηλικίας στην πρώτη Δημοτικού. Αναλυτικότερα, στόχοι της εργασίας ήταν (1) να αναδειχθούν οι σημαντικότερες δυσκολίες που παρατηρήσαν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί στους μαθητές προσχολικής ηλικίας κατά τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στην πρώτη δημοτικού και (2) να αναδειχθεί ο ρόλος που θεωρούν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί ότι πρέπει να έχουν κατά τη μετάβαση των μαθητών από το νηπιαγωγείο στην πρώτη δημοτικού. Για το σκοπό της έρευνας πραγματοποιήθηκε μια ποσοτική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα 101 νηπιαγωγών και εκπαιδευτικών δασκάλων και 100 γονέων μαθητών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίσαν σε μεγάλο βαθμό ότι η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στην πρώτη Δημοτικού επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από με τις νέες συνθήκες στην εκπαίδευση λόγω της πανδημίας (τηλεκπαίδευση, χρήση νέων τεχνολογιών). Σε δεύτερο επίπεδο τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίσαν ότι η ανησυχία και το άγχος δυσκόλεψαν τους μαθητές κατά τη μετάβαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Επιπρόσθετα, τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαίωσαν ότι σημαντικό ρόλο κατά τη μετάβαση των μαθητών είχαν η έλλειψη ενημέρωσης, τα προβλήματα επικοινωνίας και συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς για ζητήματα σχετικά με τη μετάβαση και δυσκολίες που αφορούν τις νέες συνθήκες κατά τη μετάβαση και μετά τη μετάβαση. Τέλος, τα αποτελέσματα σχετικά με τον ρόλο των γονέων κατά τη μετάβαση έδειξαν, ότι ο βασικότερος ρόλος τους είναι η προετοιμασία του παιδιού για τη μετάβαση και εν συνεχεία η συνεργασία με εκπαιδευτικούς και τους υπόλοιπους γονείς ώστε να επιτευχθεί μια ομαλή μετάβαση. Τα ευρήματα σχετικά με τον ρόλο των εκπαιδευτικών κατά τη μετάβαση έδειξαν, ότι ο βασικότερος ρόλος τους είναι η συνεργασία πριν τη μετάβαση και η συγκέντρωση των απαραίτητων πληροφοριών για τα παιδιά.el
heal.abstractThe purpose of this study was to investigate how the COVID-19 pandemic affected the transition of preschool students to primary school. More specifically, the objectives of the work were (1) to highlight the most important difficulties observed by parents and teachers in preschool students during the transition from preschool to Primary education and (2) to highlight the role of parents and educators during the transition of students from pre-school to primary education. For the purpose of the research, a quantitative research was conducted using a questionnaire on a sample of 101 kindergarten teachers and primary school teachers and 100 parents of students. The results showed that both parents and teachers recognized that the transition from preschool to primary education was greatly affected by the new conditions in education due to the pandemic (distance learning, use of new technologies). At the second level, both parents and teachers acknowledged that anxiety and stress made it difficult for students to transition to Primary education. In addition, the results of the research confirmed that the lack of information, communication and cooperation problems with teachers on transition issues and difficulties related to the new conditions during and after the transition played an important role in the transition of students. Finally, the results on the role of parents during the transition showed that their main role is to prepare the child for the transition and then to work with teachers and other parents to achieve a smooth transition. The findings on the role of teachers during the transition showed that their main role is to work together before the transition and to gather the necessary information for the children.en
heal.advisorNameΝικολάου, Σουζάννα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάννα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΛιακοπούλου, Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages112 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΑΛΛΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ 2022.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons