Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32307
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τσιαντή, Ουρανία | el |
dc.contributor.author | Tsianti, Ourania | en |
dc.date.accessioned | 2023-02-02T09:40:51Z | - |
dc.date.available | 2023-02-02T09:40:51Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32307 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12118 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Εγγραμματισμός | el |
dc.subject | Εναλλακτικές αντιλήψεις | el |
dc.subject | Ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία | el |
dc.subject | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Literacy | en |
dc.subject | Alternative conceptions | en |
dc.subject | Electromagnetic radiation | en |
dc.subject | Secondary education | en |
dc.title | Εγγραμματισμός μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε εφαρμογές ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας στην καθημερινή ζωή | el |
dc.title | Literacy of Secondary Education students in applications of electromagnetic radiation in everyday life | en |
dc.type | masterThesis | * |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Εγγραμματισμός | - |
heal.dateAvailable | 2023-02-02T09:41:51Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του εγγραμματισμού των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας και των εφαρμογών της, που προέρχεται από συσκευές που χρησιμοποιούν πολύ συχνά στην καθημερινότητά τους. Στο πλαίσιο αυτής της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας εκπονήθηκε έρευνα που ήταν ποσοτικού τύπου και διεξήχθη με τη διανομή ερωτηματολογίων σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε από 390 μαθητές Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων της πόλης των Ιωαννίνων, κατά το σχολικό έτος 2021-2022. Για την επεξεργασία των απαντήσεων επιλέχθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS 23.0. Από τα αποτελέσματα συμπεραίνουμε ότι οι μαθητές έχουν εναλλακτικές αντιλήψεις για την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Επιπλέον υπάρχει στατιστικά σημαντική διαφορά στην επίδοση ανάμεσα στα δύο φύλα. Σχετικά με την εκπαιδευτική βαθμίδα, σαν συμπέρασμα έχουμε ότι η επίδοση των μαθητών δεν διαφέρει στατιστικά σημαντικά ανάμεσα στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Τέλος, προέκυψε ότι δεν υπάρχει στατιστικά σημαντική διαφορά στην επίδοση ανάλογα με την τάξη των μαθητών. Τα αποτελέσματα αυτά μπορούν να προβληματίσουν και να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των προγραμμάτων σπουδών και της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. | el |
heal.abstract | The aim of this thesis is to study the literacy of secondary school students on issues of electromagnetic radiation and its applications that come from devices they use very often in their daily lives. In the context of this postgraduate dissertation, a survey was carried out that was of a quantitative type and was conducted by distributing questionnaires to Gymnasium and General Lyceum students. The questionnaire was answered by 390 students of Gymnasiums and General Lyceums of the city of Ioannina, during the school year 2021-2022. For the processing of the answers, the statistical package SPSS 23.0 was selected. From the results we conclude that students have alternative perceptions about electromagnetic radiation. Furthermore, from the results we conclude that there is a statistically significant difference in performance between the two genders. Regarding the educational level, as a conclusion we have that the performance of students does not differ statistically significantly between gymnasium and lyceum students. Finally, it emerged that there is no statistically significant difference in performance depending on the class of the students. These results can be of concern and be used to improve curricula and the teaching of Natural Sciences in Secondary Education. | en |
heal.advisorName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Μικρόπουλος, Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Γαβριλάκης, Κώστας | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 164 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΤΣΙΑΝΤΗ ΟΥΡΑΝΙΑ 2022.pdf | 2.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License