Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32235
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Αρχοντή, Χριστίνα | el |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T07:45:29Z | - |
dc.date.available | 2022-12-20T07:45:29Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32235 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12047 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Δημιουργικότητα | el |
dc.subject | Δημιουργική σκέψη | el |
dc.subject | Αυτοέκφραση | el |
dc.subject | Δημιουργική γραφή | el |
dc.subject | Κώστας Χατζηαντωνίου | el |
dc.subject | Αγκριτζέντο | el |
dc.subject | Creativity | en |
dc.subject | Creative thinking | en |
dc.subject | Self-expression | en |
dc.subject | Creative writing | en |
dc.subject | Kostas Chatziantoniou | en |
dc.subject | Agrigento | en |
dc.title | Μελέτη στο έργο του λογοτέχνη Κ. Χατζηαντωνίου | el |
dc.title | Study in the work of the writer K. Chatjiantoniou | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | * |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | η περίπτωση του μυθιστορήματος Αγκριτζέντο ως δημιουργική γραφή στην Ελληνική Γλώσσα και πολιτισμική προσέγγισή του στην εκπαίδευση | el |
heal.secondaryTitle | the case of the novel Agrigento as creative writing method in the Greek Language and cultural approach to education | en |
heal.classification | Δημιουργικότητα | - |
heal.dateAvailable | 2022-12-20T07:46:31Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 91-98 | el |
heal.abstract | Η συγκεκριμένη Διπλωματική Εργασία ερευνά την Δημιουργική Γραφή ως μία εναλλακτική διδακτική μέθοδο, η οποία δύναται να χρησιμοποιηθεί στον χώρο της εκπαίδευσης. Στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι μέσα από την κατανόηση των εννοιών της δημιουργικότητας και της δημιουργίας να αναδειχθεί η ικανότητα της Δημιουργικής Γραφής να χρησιμοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό-μέντορα ως εργαλείο αφενός για την διδασκαλία μαθημάτων όπως της γλώσσας, της λογοτεχνίας αλλά και των υπόλοιπων μαθημάτων και αφετέρου για την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και την ανάπτυξη της αυτοέκφρασης. | el |
heal.abstract | This Master’s Thesis examines Creative Writing as an alternative teaching method, which can be used in the field of education. The aim of the Master’s Thesis is, through the understanding of the concepts of creativity and creation, to highlight the ability of Creative Writing to be used by the teacher-mentor as a tool on the one hand for teaching courses such as language, literature, and other subjects and on the other hand for the cultivation of creative thinking and the development of self-expression. | en |
heal.advisorName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Βουτουρής, Παντελής | el |
heal.committeeMemberName | Ναούμ, Ιωάννα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 98 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΑΡΧΟΝΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 2022.pdf | 2.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License