Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑρχοντή, Χριστίναel
dc.date.accessioned2022-12-20T07:45:29Z-
dc.date.available2022-12-20T07:45:29Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32235-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12047-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔημιουργικότηταel
dc.subjectΔημιουργική σκέψηel
dc.subjectΑυτοέκφρασηel
dc.subjectΔημιουργική γραφήel
dc.subjectΚώστας Χατζηαντωνίουel
dc.subjectΑγκριτζέντοel
dc.subjectCreativityen
dc.subjectCreative thinkingen
dc.subjectSelf-expressionen
dc.subjectCreative writingen
dc.subjectKostas Chatziantoniouen
dc.subjectAgrigentoen
dc.titleΜελέτη στο έργο του λογοτέχνη Κ. Χατζηαντωνίουel
dc.titleStudy in the work of the writer K. Chatjiantoniouen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη περίπτωση του μυθιστορήματος Αγκριτζέντο ως δημιουργική γραφή στην Ελληνική Γλώσσα και πολιτισμική προσέγγισή του στην εκπαίδευσηel
heal.secondaryTitlethe case of the novel Agrigento as creative writing method in the Greek Language and cultural approach to educationen
heal.classificationΔημιουργικότητα-
heal.dateAvailable2022-12-20T07:46:31Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 91-98el
heal.abstractΗ συγκεκριμένη Διπλωματική Εργασία ερευνά την Δημιουργική Γραφή ως μία εναλλακτική διδακτική μέθοδο, η οποία δύναται να χρησιμοποιηθεί στον χώρο της εκπαίδευσης. Στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι μέσα από την κατανόηση των εννοιών της δημιουργικότητας και της δημιουργίας να αναδειχθεί η ικανότητα της Δημιουργικής Γραφής να χρησιμοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό-μέντορα ως εργαλείο αφενός για την διδασκαλία μαθημάτων όπως της γλώσσας, της λογοτεχνίας αλλά και των υπόλοιπων μαθημάτων και αφετέρου για την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και την ανάπτυξη της αυτοέκφρασης.el
heal.abstractThis Master’s Thesis examines Creative Writing as an alternative teaching method, which can be used in the field of education. The aim of the Master’s Thesis is, through the understanding of the concepts of creativity and creation, to highlight the ability of Creative Writing to be used by the teacher-mentor as a tool on the one hand for teaching courses such as language, literature, and other subjects and on the other hand for the cultivation of creative thinking and the development of self-expression.en
heal.advisorNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΒουτουρής, Παντελήςel
heal.committeeMemberNameΝαούμ, Ιωάνναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages98 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΡΧΟΝΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 2022.pdf2.79 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons