Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑγγέλη, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2022-12-16T09:29:34Z-
dc.date.available2022-12-16T09:29:34Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32227-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12039-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΣυνειρμόςel
dc.subjectΣυνειρμική γλώσσαel
dc.subjectΓλωσσική εκπαίδευσηel
dc.subjectΑσυνείδητοel
dc.titleΤο λεξιλόγιο της συνειρμικής γλώσσας και η συμβολή του στη γλωσσική εκπαίδευσηel
dc.titleThe vocabulary of associative language and its contribution to the education of languageen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleτο παράδειγμα του Γιουνγκel
heal.secondaryTitleJung's exampleen
heal.classificationΣυνειρμός-
heal.dateAvailable2022-12-16T09:30:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 67-68el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει τη γλωσσική εκπαίδευση μέσα από το πρίσμα του ρόλου που κατέχει στη ζωή μας το ασυνείδητο και οι εγκάθετες σε αυτό διεργασίες. Θα εξερευνήσουμε το λεξιλόγιο με το οποίο το υποσυνείδητο τροφοδοτεί με πληροφορίες το συνειδητό, φτάνοντας μέχρι τα αρχετυπικά σύμβολα του Καρλ Γκουστάβ Γιουνγκ και τη θεωρία που αυτός ανέπτυξε. Στη σύγχρονη εποχή, τα ένστικτα και τα όνειρα φθίνουν κάτω από τη σκιά ενός νέου, τεχνολογικά εξελιγμένου προτύπου ανθρώπινου οργανισμού και οι ανάγκες, η καρδιά, η ψυχή και τα συναισθήματα τείνουν να αποτελούν προϊόν τεχνολογικού προγραμματισμού. Δεδομένης αυτής της πραγματικότητας, σε αυτή την εργασία θα διερευνηθεί η σημασία που έχει η επαφή με τον βαθύτερο εαυτό, η γνωριμία δηλαδή με το σκοτεινό βασίλειο της ψυχής, στη σχολική πραγματικότητα και ιδιαίτερα στη γλωσσική έκφραση των παιδιών. Η έρευνα θα επικεντρωθεί στην παραδοχή ότι η συμβολική έκφραση αντιστοιχεί σε ένα πρωτόγονο πνεύμα, όπου η ερμηνεία του εξωτερικού κόσμου βρίσκεται σε αντιστοιχία με την ερμηνεία του εσωτερικού. Στόχος είναι να υλοποιηθούν οι παραπάνω θεωρίες στην τάξη με μαθητές του δημοτικού, παρατηρώντας και καταγράφοντας τους συμβολισμούς που περιέχει η γλώσσα των παιδιών. Τα γλωσσικά ερεθίσματα θα προέρχονται από διάφορες πηγές, όπως η ποίηση και η λογοτεχνία και μέσω των παραστατικών τεχνών θα επιχειρηθεί η ελεύθερη έκφραση και η επικοινωνία με υποσυνείδητα περιεχόμενα και με τα θεμέλια του ατομικού ψυχισμού.el
heal.advisorNameΠαπαδόπουλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΓιώτη, Αγγελικήel
heal.committeeMemberNameΣπαντιδάκης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages68 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΓΓΕΛΗ ΕΙΡΗΝΗ 2022.pdf7.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons