Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσάτσος, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2022-12-13T10:39:09Z-
dc.date.available2022-12-13T10:39:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32210-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12022-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠροσωπική επιστημολογίαel
dc.subjectΝέοι γραμματισμοίel
dc.subjectΙδιότητα του πολίτηel
dc.subjectΨηφιακή πολιτειότηταel
dc.subjectΕπιστημολογική κατανόησηel
dc.subjectΚριτική επίγνωσηel
dc.subjectPersonal epistemologyen
dc.subjectNew literaciesen
dc.subjectCitizenshipen
dc.subjectDigital citizenshipen
dc.subjectEpistemological understandingen
dc.subjectCritical awarenessen
dc.titleΠροσωπική επιστημολογία και νέοι γραμματισμοί στην εκπαίδευσηel
dc.titlePersonal epistemology and new literacies in educationen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationEπιστημολογία-
heal.dateAvailable2022-12-13T10:40:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 81-90el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη μιας προσωπικής επιστημολογίας των μαθητών και των μαθητριών, προκειμένου αυτή να συμβάλλει στην εκμάθηση των νέων γραμματισμών στην Εκπαίδευση. Εφόσον, αναγνωρίζεται η ενεργητική φύση της εκμάθησης της γνώσης, δείχνεται η αναπτυξιακή πορεία της επιστημολογικής κατανόησης της ίδιας της γνώσης, με όχημα την επιστημική αμφιβολία. Με βάση τους νέους γραμματισμούς στην Εκπαίδευση, αφενός την ιδιότητα του πολίτη με την εκμάθηση αξιών και στάσεων για το πώς να ζει με τους άλλους, και αφετέρου τον ψηφιακό γραμματισμό με τη γνώση των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου, προτείνονται οι όροι με τους οποίους ο μαθητής και η μαθήτρια μπορούν να καλλιεργήσουν την κριτική επίγνωση της ψηφιακής πολιτειότητας τους.el
heal.abstractThis thesis examines the criteria and the requirements for the development of a personal epistemology of the students, so that it contributes to learning new literacies in Education. Considering the active nature of knowledge acquisition is recognized, the developmental course of the epistemological understanding of knowledge itself by means of epistemic doubt as a vehicle is demonstrated. Based on new literacies in Education, on the one hand the citizenship when learning values and attitudes on how to live with others, and on the other hand as well as the digital literacy with knowledge of new technologies and the internet, the terms are presented under which the students could develop critical awareness of their digital citizenship.en
heal.advisorNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΖάγκος, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages90 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΣΑΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2022.pdf973.74 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons