Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDavies, J. Ericen
dc.date.accessioned2022-09-21T09:45:07Z-
dc.date.available2022-09-21T09:45:07Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31929-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11744-
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectPerformance assessmenten
dc.subjectAcademic library-
dc.titleWhat does success look like? Evidence-based assessment of the academic libraryen
dc.typeconferenceItem-
heal.typeconferenceItemel
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.secondaryTitleEvidence-based assessment of the academic libraryel
heal.dateAvailable2022-09-21T09:46:08Z-
heal.languageenel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςen
heal.publicationDate2008-09-24-
heal.bibliographicCitationDavies, E. (2018). What does success look like? Evidence-based assessment of the academic library In 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Π.Ι. Retrieved from http://17conf.lib.uoi.gr/index.php/en/1i-imera.htmlen
heal.abstractThis paper will explore, with examples, various aspects of the evidence based approach to performance assessment of the academic library which may be applied to charting the level to which the library is succeeding and to supporting the development and enhancement of services. The modern academic library manager faces increasing challenges to manage optimally in a rapidly changing environment. It is an environment in which information delivery modes are dynamic, technology dramatically extends service options, user expectations are increasing, and there is greater emphasis on accountability and demonstrating impact. At the same time resources remain generally limited. In this scenario the manager requires refined methods to assess and develop performance. A framework for performance measurement was postulated by a group in the UK headed by Sir Bryan Follett the Vice-Chancellor of the University of Warwick. They identified the following five key factors:- integration with institutional approach, user satisfaction, effectiveness of delivery, efficiency and economy. Clearly, success cannot be measured until it is determined how one wishes to succeed. Performance needs to be reviewed in the light of the mission, aims and the strategic direction of the academic library and its parent institution. These relate to the institution’s fundamental approach to scholarship, teaching and research. Two aspects of evidence are identified – performance evidence and research evidence. Performance evidence relates to the primarily locally derived information that describes the inputs, outputs, outcomes and impacts of the service in both quantitative and qualitative terms. It also encompasses information regarding the value and impact of the service gleaned from users. Refined approaches to gaining user input include the ARL Libqual and Rodski methods. Data regarding the service domain, or the context in which the library is operating is also meaningful. Research evidence may be characterised as the generally externally sourced intelligence and macro data that informs service design and decisions. Two recent examples of broad based research evidence include the OCLC study - College students’ perceptions of libraries and information resources and the ACRL Environmental Scan 2007. Studies of more specific aspects of service can also provide valuable planning data. Another aspect of measuring success is comparative benchmarking against data available from library services in other institutions. This can be undertaken at a strategic or operational level. Some consortia, or benchmarking ‘clubs’ exist to contribute to this activity. The paper concludes by emphasizing the need for an evidence based culture to permeate an organization so that everyone involved in a service is committed to achieving and demonstrating success.-
heal.abstractΗ εργασία αυτή θα εξετάσει, με τη βοήθεια παραδειγμάτων, διάφορα χαρακτηριστικά που έχει η αξιολόγηση της επίδοσης της Ακαδημαϊκής Βιβλιοθήκης με χρήση συγκεκριμένων στοιχείων η οποία μπορεί να βασιστεί στην χαρτογράφηση του βαθμού στον οποίο η βιβλιοθήκη επιτυγχάνει και υποστηρίζει την ανάπτυξη και την επέκταση των υπηρεσιών της. Ο σύγχρονος διευθυντής μιας ακαδημαϊκής Βιβλιοθήκης αντιμετωπίζει ολοένα αυξανόμενες προκλήσεις προκειμένου να διευθύνει τη βιβλιοθήκη με το καλύτερο δυνατό τρόπο. Πρόκειται για ένα περιβάλλον στο οποίο οι μορφές παροχής πληροφοριών είναι δυναμικές, η τεχνολογία υπερισχύει δραματικά των επιλογών των προσφερόμενων υπηρεσιών, οι απαιτήσεις των χρηστών αυξάνονται και δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στην υπευθυνότητα και στην παρουσίαση της επίδρασης που έχει. Την ίδια στιγμή τα κονδύλια παραμένουν περιορισμένα. Σε αυτό το σενάριο ο διευθυντής χρειάζεται ιδιαίτερες μεθόδους για την αξιολόγηση και την ανάπτυξή της. Μία ομάδα από το Ηνωμένο Βασίλειο, με επικεφαλής τον Sir Bryan Follett, αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου του Warwick, καθόρισε ένα πλαίσιο για την αξιολόγηση της απόδοσης. Η ομάδα υπογράμμισε 5 βασικούς παράγοντες: ενοποίηση με τη στρατηγική του ιδρύματος, ικανοποίηση των χρηστών, αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση, αποδοτικότητα και οικονομία. Προφανώς, η επιτυχία δεν μπορεί να καταμετρηθεί εάν κάποιος δεν προσδιορίσει εκ των προτέρων τη μορφή της επιτυχίας. Η απόδοση θα πρέπει να μελετηθεί σε σχέση με την αποστολή, τους στόχους και τη στρατηγική κατεύθυνση της ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης και του ιδρύματός της. Τα παραπάνω σχετίζονται με τη θεμελιώδη προσέγγιση του ιδρύματος για Ακαδημαϊκότητα, διδασκαλία και έρευνα. Δύο πλευρές των αποδεικτικών στοιχείων παρουσιάζονται: τα στοιχεία επίδοσης της Βιβλιοθήκης και στοιχεία συμβολής της στην έρευνα. Τα στοιχεία της επίδοσης σχετίζονται άμεσα με τις πληροφορίες που προέρχονται τοπικά και περιγράφουν τα εισερχόμενα, εξερχόμενα, αποτελέσματα και τις επιδράσεις της υπηρεσίας τόσο σε ποιοτικούς, όσο και σε ποσοτικούς όρους. Επίσης, περιλαμβάνει πληροφορίες που αφορούν στην αξία και την επίδραση της υπηρεσίας στους χρήστες. Εξειδικευμένες προσεγγίσεις για τη συγκέντρωση απόψεων των χρηστών περιλαμβάνουν το ARL LibQual και τη μέθοδο Rodski. Δεδομένα που αφορούν στον τομέα των υπηρεσιών ή το πλαίσιο στο οποίο λειτουργεί η Βιβλιοθήκη είναι σημαντικά. Ως στοιχεία έρευνας μπορούν να χαρακτηριστούν γενικά δεδομένα από εξωτερικές πηγές που αφορούν στο σχεδιασμό των υπηρεσιών και των αποφάσεων. Δύο πρόσφατα παραδείγματα μιας ευρείας έρευνας που βασίζεται σε στοιχεία περιλαμβάνουν η έρευνα της OCLC «Απόψεις των φοιτητών των κολεγίων για τις πληροφοριακές πηγές των βιβλιοθηκών» και η έρευνα ACRL Environmental Scan 2007. Έρευνες σε πιο συγκεκριμένες πτυχές των υπηρεσιών μπορούν να παρέχουν αξιόλογες πληροφορίες για σχεδιασμό. Μία άλλη μορφή καταγραφής της επιτυχίας είναι η συγκριτική αξιολόγηση σε σχέση με στοιχεία που είναι διαθέσιμα από υπηρεσίες βιβλιοθηκών άλλων ιδρυμάτων. Αυτό μπορεί να εφαρμοστεί σε στρατηγικό ή λειτουργικό επίπεδο. Μερικές κοινοπραξίες ή ομάδες σύγκρισης μπορούν να συμβάλλουν σε αυτή τη διαδικασία. Η ομιλία καταλήγει δίνοντας έμφαση στην ανάγκη δημιουργίας μιας κουλτούρας βασισμένης σε στοιχεία που να διαπερνά τον οργανισμό έτσι ώστε όλοι οι εμπλεκόμενοι στην υπηρεσία να έχουν ως στόχο την επίτευξη και απόδειξη της επιτυχίας.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceName17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών-
heal.conferenceItemTypefull paperel
Appears in Collections:1η Ημέρα (17ο ΠΣΑΒ - 24/9/2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
a3.Davies-text.pdfΚυρίως άρθρο66.55 kBAdobe PDFView/Open
a3.Davies-presentation.pdfΠαρουσίαση4.33 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons