Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣιάρκα, Νικολέταel
dc.date.accessioned2022-08-31T06:47:15Z-
dc.date.available2022-08-31T06:47:15Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31905-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11720-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΦυσικές επιστήμεςel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικές βαθμίδεςel
dc.subjectΑναγκαιότητα Φ.Ε.el
dc.subjectΦύλοel
dc.subjectΟμάδα προσανατολισμού στο Λύκειοel
dc.subjectΜαθήματα επιλογής Π.Τ.Δ.Ε.el
dc.subjectScienceen
dc.subjectTechnologyen
dc.subjectEducational levelsen
dc.subjectNecessity of scienceen
dc.subjectGenderen
dc.subjectDirection of studies in High Schoolen
dc.subjectSelected courses of P.T.D.E.en
dc.titleΚριτήρια προτίμησης των μαθημάτων επιλογής των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας από τους φοιτητές του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνωνel
dc.titleCriteria for preference of the selected courses of Science and Technology by the students of the Undergraduate Program of the Pedagogical department of primary educationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΦυσικές επιστήμες-
heal.dateAvailable2022-08-31T06:48:16Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 234-237el
heal.abstractΗ εκπαίδευση έχει ως θεμέλιο στόχο την καλλιέργεια, την κοινωνικοποίηση και την ομαλή ένταξη των ατόμων στις ανάγκες μίας σύγχρονης κοινωνίας. Μέσα στους στόχους της εκπαίδευσης εμπεριέχεται και η κατανόηση του περιεχομένου του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών, που αναλύεται σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, καθώς και η αναγκαιότητα του σύγχρονου εκπαιδευτικού να γνωρίζει Φυσικές Επιστήμες. Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης, τη διερεύνηση της προτίμησης των μαθημάτων επιλογής των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας. Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε, συμμετείχαν 140 φοιτητές/τριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Το ερωτηματολόγιο, που συμπληρώθηκε από τους φοιτητές/τριες, αποτελείται από 33 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, κλειστού και ανοιχτού τύπου. Πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση των απαντήσεων για κάθε ερώτηση και συσχέτιση της προτίμησης των φοιτητών/τριών με το Φύλο και την Ομάδα Προσανατολισμού στο Λύκειο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, φαίνεται πως στο γενικό σύνολο, οι φοιτητές/τριες επιλέγουν περισσότερο τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών και του Περιβάλλοντος, σε σχέση με τα αυτά της Τεχνολογίας. Όσον αφορά, τη σύγκριση μεταξύ του Φύλου, συνολικά των τεσσάρων ετών, οι γυναίκες φαίνεται να τα προτιμούν περισσότερο σε σχέση με τους άνδρες. Σχετικά με την Ομάδα Προσανατολισμού, οι φοιτητές/τριες που προέρχονται από τις Ανθρωπιστικές Σπουδές παρουσιάζουν, με μικρή διαφορά, μεγαλύτερη προτίμηση συγκριτικά με τους φοιτητές/τριες από τις Θετικές Σπουδές και τις Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα σχετικά με τον τρόπο επιλογής των μαθημάτων και γενικότερα με το υπάρχον Πρόγραμμα Σπουδών, που συσχετίζονται με το Φύλο.el
heal.abstractEducation has as basic goal the cultivation, the socialization, and the smooth integration of individuals in the needs of a modern society. The goals of the education include the understanding of the content of the course of Science, which is analyzed in all educational levels, as well as, the necessity of the modern teacher to know Science. The object of this study is to investigate the preference of the selected courses of Science and Technology. The research was conducted by 140 students of the Pedagogical Department of Primary Education of the University of Ioannina. The questionnaire, which is completed by the students, consists of 33 questions multiple choice, closed and open type. A descriptive analysis of the answer to each question was performed and a correlation of the students' preference with the gender and the direction of studies in High School. According to the results, it seems that in the general population, the students choose more Science and Environmental courses than Technology. In terms of gender comparison, for a total of four years, women seem to prefer them more than men. Regarding the direction, the students, who come from the Humanities Studies, with a small difference, show a greater preference compared to students from Positive Studies and Economics and Informatics Studies. Of particular interest are the results on how to choose the courses and in general with the existing Curriculum, which are related to Gender.en
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages332 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΙΑΡΚΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ 2022.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons