Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31905
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σιάρκα, Νικολέτα | el |
dc.date.accessioned | 2022-08-31T06:47:15Z | - |
dc.date.available | 2022-08-31T06:47:15Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31905 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11720 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Φυσικές επιστήμες | el |
dc.subject | Τεχνολογία | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικές βαθμίδες | el |
dc.subject | Αναγκαιότητα Φ.Ε. | el |
dc.subject | Φύλο | el |
dc.subject | Ομάδα προσανατολισμού στο Λύκειο | el |
dc.subject | Μαθήματα επιλογής Π.Τ.Δ.Ε. | el |
dc.subject | Science | en |
dc.subject | Technology | en |
dc.subject | Educational levels | en |
dc.subject | Necessity of science | en |
dc.subject | Gender | en |
dc.subject | Direction of studies in High School | en |
dc.subject | Selected courses of P.T.D.E. | en |
dc.title | Κριτήρια προτίμησης των μαθημάτων επιλογής των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας από τους φοιτητές του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων | el |
dc.title | Criteria for preference of the selected courses of Science and Technology by the students of the Undergraduate Program of the Pedagogical department of primary education | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Φυσικές επιστήμες | - |
heal.dateAvailable | 2022-08-31T06:48:16Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 234-237 | el |
heal.abstract | Η εκπαίδευση έχει ως θεμέλιο στόχο την καλλιέργεια, την κοινωνικοποίηση και την ομαλή ένταξη των ατόμων στις ανάγκες μίας σύγχρονης κοινωνίας. Μέσα στους στόχους της εκπαίδευσης εμπεριέχεται και η κατανόηση του περιεχομένου του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών, που αναλύεται σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, καθώς και η αναγκαιότητα του σύγχρονου εκπαιδευτικού να γνωρίζει Φυσικές Επιστήμες. Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης, τη διερεύνηση της προτίμησης των μαθημάτων επιλογής των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας. Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε, συμμετείχαν 140 φοιτητές/τριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Το ερωτηματολόγιο, που συμπληρώθηκε από τους φοιτητές/τριες, αποτελείται από 33 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, κλειστού και ανοιχτού τύπου. Πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση των απαντήσεων για κάθε ερώτηση και συσχέτιση της προτίμησης των φοιτητών/τριών με το Φύλο και την Ομάδα Προσανατολισμού στο Λύκειο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, φαίνεται πως στο γενικό σύνολο, οι φοιτητές/τριες επιλέγουν περισσότερο τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών και του Περιβάλλοντος, σε σχέση με τα αυτά της Τεχνολογίας. Όσον αφορά, τη σύγκριση μεταξύ του Φύλου, συνολικά των τεσσάρων ετών, οι γυναίκες φαίνεται να τα προτιμούν περισσότερο σε σχέση με τους άνδρες. Σχετικά με την Ομάδα Προσανατολισμού, οι φοιτητές/τριες που προέρχονται από τις Ανθρωπιστικές Σπουδές παρουσιάζουν, με μικρή διαφορά, μεγαλύτερη προτίμηση συγκριτικά με τους φοιτητές/τριες από τις Θετικές Σπουδές και τις Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα σχετικά με τον τρόπο επιλογής των μαθημάτων και γενικότερα με το υπάρχον Πρόγραμμα Σπουδών, που συσχετίζονται με το Φύλο. | el |
heal.abstract | Education has as basic goal the cultivation, the socialization, and the smooth integration of individuals in the needs of a modern society. The goals of the education include the understanding of the content of the course of Science, which is analyzed in all educational levels, as well as, the necessity of the modern teacher to know Science. The object of this study is to investigate the preference of the selected courses of Science and Technology. The research was conducted by 140 students of the Pedagogical Department of Primary Education of the University of Ioannina. The questionnaire, which is completed by the students, consists of 33 questions multiple choice, closed and open type. A descriptive analysis of the answer to each question was performed and a correlation of the students' preference with the gender and the direction of studies in High School. According to the results, it seems that in the general population, the students choose more Science and Environmental courses than Technology. In terms of gender comparison, for a total of four years, women seem to prefer them more than men. Regarding the direction, the students, who come from the Humanities Studies, with a small difference, show a greater preference compared to students from Positive Studies and Economics and Informatics Studies. Of particular interest are the results on how to choose the courses and in general with the existing Curriculum, which are related to Gender. | en |
heal.advisorName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Γαβριλάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 332 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΣΙΑΡΚΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ 2022.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License