Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31897
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κασιούμη, Κωνσταντινά | el |
dc.date.accessioned | 2022-08-25T08:17:39Z | - |
dc.date.available | 2022-08-25T08:17:39Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31897 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11712 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Φυσικές Επιστήμες | el |
dc.subject | Νηπιαγωγείο | el |
dc.subject | Τηλεκπαίδευση | el |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject | Natural sciences | en |
dc.subject | kindergarten | en |
dc.subject | Tele-education | en |
dc.subject | Distance education | en |
dc.title | Ανταπόκριση των νηπιαγωγών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων στο νηπιαγωγείο με τηλεκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Φυσικές επιστήμες | - |
heal.dateAvailable | 2022-08-25T08:18:39Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 96-101 | el |
heal.abstract | Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών έγινε απαραίτητη στην εκπαιδευτική διαδικασία κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Η παρούσα εργασία μελετά το πως ανταποκρίθηκαν με την τηλεκπαίδευση οι νηπιαγωγοί στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να διδάσκουν τις Φυσικές Επιστήμες ήδη από την προσχολική βαθμίδα, διότι μέσω αυτών προωθείται η μαθησιακή διαδικασία και η γνώση του φυσικού περιβάλλοντος στους μαθητές του νηπιαγωγείου. Επίσης, έτσι ενισχύεται από την προσχολική ηλικία ο επιστημονικός εγγραμματισμός ο οποίος είναι άρρηκτα συνδεμένος με τη διδασκαλία των Φυσικών επιστημών στο σχολείο. Ακόμα, ο ρόλος του παιδαγωγού σε όλη αυτή τη κατάσταση είναι σημαντικός, για την επιτυχή έκβαση της τηλεκπαίδευσης. Όλα αυτά αποδεικνύονται και παρουσιάζονται μέσα από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου και τη θέση που κατέχουν σε αυτό οι Φυσικές Επιστήμες. Πραγματοποιήθηκε έρευνα σε 100 νηπιαγωγούς από όλη την Ελλάδα, σχετικά με το πώς πραγματοποίησαν την τηλεκπαίδευση στα νηπιαγωγεία. Διαπιστώνεται ότι οι νηπιαγωγοί αντιμετώπισαν δυσκολίες στην διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης. Ωστόσο κατάφεραν να εφαρμόσουν πειράματα με καθημερινά υλικά. Επιπλέον, από την έρευνα προέκυψε ότι οι μαθητές αντιμετώπιζαν δυσκολία στην συγκέντρωση κατά την εξ αποστάσεως διδασκαλία σε σύγκριση με την δια ζώσης και ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση. Τέλος, όσο περισσότερο ήταν προετοιμασμένοι οι νηπιαγωγοί για τα μαθήματα μέσω της τηλεκπαίδευσης, τόσο αντιμετώπιζαν λιγότερες δυσκολίες κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας. | el |
heal.abstract | The teaching of Natural Sciences at a distance became necessary in the educational process during the pandemic period. The question of how kindergarten teachers responded to tele-education in the teaching of Natural Science in kindergarten, is studied in the present work during the pandemic. Teachers must teach the Natural Sciences from the pre-school level, because through them the learning process and the knowledge of the natural environment are promoted to the students of the kindergarten. It also reinforces scientific literacy from pre-school age. A survey was conducted on 100 kindergarten teachers from all over Greece, on how they did tele-education in kindergartens. It is found that kindergarten teachers encountered several difficulties in teaching Natural Science during tele-education. However, they managed to apply experiments with everyday materials to the distance classes they used. In addition, the research showed that students had difficulty concentrating on distance learning compared to traditional learning and that tele-education could not replace traditional learning. Finally, the more kindergarten teachers were prepared for the lessons through tele-education, the less difficulties they encountered during this process. | en |
heal.advisorName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Μικρόπουλος, Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Γαβριλάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 101 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΚΑΣΙΟΥΜΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 2022.pdf | 2.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License