Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαράμπαλη-Κασιαλμά, Ρόζαel
dc.date.accessioned2022-07-20T10:31:37Z-
dc.date.available2022-07-20T10:31:37Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31860-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11675-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕπιχειρηματολογίαel
dc.subjectΓραπτά επιχειρήματαel
dc.subjectΘερμότηταel
dc.subjectΘερμοκρασίαel
dc.subjectΦυσικές Επιστήμεςel
dc.subjectΦοιτητέςel
dc.subjectArgumentationen
dc.subjectWritten argumentsen
dc.subjectHeaten
dc.subjectTemperatureen
dc.subjectScienceen
dc.subjectStudentsen
dc.titleΗ ποιότητα της επιχειρηματολογίας των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος σχετικά με τη θερμότητα και τη θερμοκρασίαel
dc.titleThe quality of the argumentation of the students of the Department of Education regarding heat and temperatureen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕπιχειρηματολογία-
heal.dateAvailable2022-07-20T10:32:38Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 104-117el
heal.abstractΗ επιχειρηματολογία αποτελεί βασική δεξιότητα επιστημονικού συλλογισμού και θεωρείται σημαντική επιδίωξη της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών. Ωστόσο, ο αριθμός των ερευνών που μελετούν την ποιότητα των επιχειρημάτων των μαθητών και ειδικά των φοιτητών είναι περιορισμένος. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτης της ποιότητας των γραπτών επιχειρημάτων των φοιτητών και των φοιτητριών για τις έννοιες της θερμότητας και της θερμοκρασίας. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία εστιάζεται στην ανάλυση των επιχειρημάτων των φοιτητών και των φοιτητριών ως προς τη δομή και το περιεχόμενό τους. Το δείγμα της έρευνας αποτελούν 95 φοιτητές και φοιτήτριες του πρώτου έτους του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε γραπτό ερωτηματολόγιο ανοιχτού τύπου, που περιλάμβανε ερωτήσεις που αφορούσαν στις έννοιες της θερμοκρασίας και της θερμότητας. Τα ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν από τους φοιτητές και τις φοιτήτριες διαδικτυακά. Η ανάλυση των απαντήσεων των φοιτητών και των φοιτητριών πραγματοποιήθηκε με κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων που αξιολογούν σε επίπεδα τη δομή και το περιεχόμενο των επιχειρημάτων τους. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι ο μέσος όρος των επιχειρημάτων των φοιτητών και φοιτητριών για τη θερμότητα και θερμοκρασία ήταν χαμηλός. Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το φύλο των φοιτητών/τριων και η κατεύθυνση σπουδών που είχαν επιλέξει στο Λύκειο, δεν συσχετίζονται με τα επιχειρήματά τους, τόσο ως προς την δομή, όσο και ως προς το περιεχόμενο. Στο τέλος παρουσιάζονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.el
heal.abstractArgumentation is a basic skill of scientific reasoning and is considered an important pursuit of the teaching in Science. However, the number of surveys that study the quality of the arguments of pupils and especially students is limited. The purpose of this study is to research the quality of the written arguments of students on the concepts of heat and temperature. In particular, the work focuses on the analysis of the students' arguments regarding their structure and content. The survey sample consisted of 95 first-year students of the Pedagogical Department of Elementary Education of the University of Ioannina. For the collection of the data was a written questionnaire, which included open - ended questions about temperature and heat. The questionnaires were completed by the students online. The analysis of the students' answers was carried out with scales of graded criteria that assess the level of the structure and content of their arguments. The analysis of the data revealed that the average of the students' arguments about heat and temperature was low. In addition, the outcomes of research showed that the gender of the students and their educational choice do not correlate with their arguments.en
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages127 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΑΡΑΜΠΑΛΗ-ΚΑΣΙΑΛΜΑ ΡΟΖΑ 2022.pdf2.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons