Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31818
Title: Η εξέλιξη του αθλητικού μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ.
The evolution of sports marketing. The Case study of the football team PAS GIANNINA.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
Subject classification: Αθλητισμός -- Μάρκετινγκ
Keywords: Μείγμα αθλητικού μάρκετινγκ,Αθλητικό προϊόν,Αθλητικός Οργανισμός,Αθλητική Χορηγία,Sports marketing mix,Sports product,Sports Organization,Sports Sponsorship
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31818
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11633
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ. Ε. ΤΣΙΝΤΖΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ 2022.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons