Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσίντζου, Βαρβάραel
dc.date.accessioned2022-06-08T07:05:59Z-
dc.date.available2022-06-08T07:05:59Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31818-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11633-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΜείγμα αθλητικού μάρκετινγκel
dc.subjectΑθλητικό προϊόνel
dc.subjectΑθλητικός Οργανισμόςel
dc.subjectΑθλητική Χορηγίαel
dc.subjectSports marketing mixen
dc.subjectSports producten
dc.subjectSports Organizationen
dc.subjectSports Sponsorshipen
dc.titleΗ εξέλιξη του αθλητικού μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ.el
dc.titleThe evolution of sports marketing. The Case study of the football team PAS GIANNINA.en
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0261el
heal.classificationΑθλητισμός -- Μάρκετινγκ-
heal.dateAvailable2022-06-08T07:07:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.publicationDate2022-01-06-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 92-95el
heal.abstractΟ πρώτος ορισμός του αθλητικού μάρκετινγκ (sports marketing) εμφανίστηκε στο επιστημονικό περιοδικό Advertising Age το 1978 και περιέγραφε διαδικασίες και πρακτικές στελεχών που χρησιμοποιούσαν τον αθλητισμό για να προωθήσουν τα προϊόντα τους.Με την παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξετάσουμε την εξέλιξη του μάρκετινγκ στον χώρο του αθλητισμού, την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ και την επίδρασή τους και θα αναδείξουμε την σπουδαιότητα του μάρκετινγκ στους αθλητικούς οργανισμούς, για την δημιουργία αξίας για το κοινό. Συγκεκριμένα: Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα εξετάσουμε τις έννοιες αθλητισμός, μάρκετινγκ, θα επιδιώξουμε μια βιβλιογραφική επισκόπηση των εννοιών αυτών, καθώς και την εισαγωγή του αθλητικού μάρκετινγκ στην σύγχρονη εποχή αναφέροντας τον σκοπό και την αποστολή του. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες του αθλητικού μάρκετινγκ καθώς και την ανάλυση των στοιχείων που απαρτίζουν το μείγμα μάρκετινγκ στον αθλητισμό. Στο τρίτο κεφάλαιο θα εξετάσουμε τα κριτήρια τμηματοποίησης της αθλητικής αγοράς, την επιλογή της αγοράς στόχου και τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι αθλητικοί μάνατζερ. Στο τέταρτο θα ασχοληθούμε με την συμπεριφορά, τα χαρακτηριστικά και τα κίνητρα του αθλητικού καταναλωτή. Το πέμπτο κεφάλαιο αναλύει την συμβολή του μάρκετινγκ στην εξασφάλιση των αθλητικών χορηγιών που κρίνουν την βιωσιμότητα των αθλητικών οργανισμών. Η μελέτη περίπτωσης της ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ συνθέτει το έκτο κεφάλαιο. Στην ανάλυσή της θα χρησιμοποιήσουμε την περιγραφική μέθοδο με ερωτήσεις ανοικτού τύπου, για να ερευνήσουμε το μείγμα μάρκετινγκ, την σχέση της συγκεκριμένης ΠΑΕ με το διαδίκτυο, τα socialmedia, τις χορηγίες, θα αναλύσουμε τις Δυνάμεις, τις Αδυναμίες, τις Ευκαιρίες και τις Απειλές και κατά πόσο η εφαρμογή και η αλληλεπίδραση όλων αυτών την βοήθησαν στην μέχρι τώρα πορεία της στην SUPER LEAGUE 1.Τέλος, το έβδομο κεφάλαιο της εργασίας περιλαμβάνει τα συμπεράσματα της έρευνάς μας.el
heal.abstractThe first definition of sports marketing appeared in the scientific journal Advertising Age in 1978 and described the processes and practices of executives who used sports to promote their products. In this dissertation we will examine the evolution of marketing in the field of sports, the implementation of marketing strategies and their impact and we will highlight the importance of marketing in sports organizations, to create value for the public. Specifically: In the first chapter of the work we will examine the concepts of sports, marketing, we will seek a bibliographic overview of these concepts, as well as the introduction of sports marketing in modern times stating its purpose and mission. The second chapter includes the characteristics and peculiarities of sports marketing as well as the analysis of the elements that make up the marketing mix in sports. In the third chapter we will examine the criteria of segmentation of the sports market, the choice of the target market and the marketing strategies applied by the sports managers. In the fourth we will deal with the behavior, characteristics and motivations of the sports consumer. The fifth chapter analyzes the contribution of marketing in securing sports sponsorships that judge the viability of sports organizations. The case study of PAE PAS GIANNINA composes the sixth chapter. In its analysis we will use the descriptive method with open-ended questions, to investigate the marketing mix, the relationship of this PAE with the internet, social media, sponsorships, we will analyze the Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats and by how much the application and the interaction of all these helped her in her course so far in SUPER LEAGUE 1. Finally, the seventh chapter of the paper contains the conclusions of our research.en
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΚόλιας, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.academicPublisherΛογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages97-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ. Ε. ΤΣΙΝΤΖΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ 2022.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons