Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραβιτάκη, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2022-04-07T09:45:42Z-
dc.date.available2022-04-07T09:45:42Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31689-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11505-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑστρονομίαel
dc.subjectΕναλλακτικές αντιλήψειςel
dc.subjectΔευτεροβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.subjectAstronomyen
dc.subjectΑlternative perceptionsen
dc.subjectSecondary educationen
dc.titleΑντιλήψεις μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε έννοιες της αστρονομίαςel
dc.titlePerceptions of Secondary Education students in concepts of astronomyen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΑστρονομία-
heal.dateAvailable2022-04-07T09:46:42Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 98-108el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία διερευνώνται οι αντιλήψεις των μαθητών και μαθητριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με τις γνώσεις που έχουν σε θέματα Αστρονομίας. Πραγματοποιήθηκαν τριάντα ημιδομημένες συνεντεύξεις σε εφήβους από δεκαπέντε έως δεκαοκτώ ετών από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της πόλης της Πρέβεζας. Η απουσία του αντίστοιχου μαθήματος από το πρόγραμμα σπουδών αποτελεί τροχοπέδη στην απόκτηση γνώσεων αναφορικά με την κατανόηση φαινομένων της καθημερινής ζωής που σχετίζονται με την παρουσία μας μέσα στο σύμπαν και τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον πλανήτη μας, και καθορίζει τον βασικό στόχο της έρευνας. Από την ανάλυση των συμπερασμάτων της μελέτης διαπιστώθηκε ότι οι γνώσεις των μαθητών/τριών στο πεδίο της Αστρονομίας είναι περιορισμένες έως ανύπαρκτες. Οι αντιλήψεις υπερισχύουν έναντι των γνώσεων.el
heal.abstractThis paper explores the perceptions of Secondary School students in relation to their knowledge of Astronomy. Thirty semi-structured interviews were conducted with adolescents aged fifteen to eighteen from the Gymnasiums and Lyceums of the city of Preveza. The absence of the corresponding course from the curriculum is an obstacle to the acquisition of knowledge regarding the understanding of phenomena of daily life related to our presence in the universe and the way we perceive our planet, and determines the main goal of research. The analysis of the conclusions of the study found that the knowledge of the students in the field of Astronomy is limited to non-existent. Perceptions prevail over knowledge.en
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κώσταςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages111 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΡΑΒΙΤΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ 2021.pdf3.62 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons