Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31540
Title: | Σύγκριση της επίδρασης του ψηφιακού και έντυπου παραμυθιού στην αυτοαντίληψη των παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Παραμύθια |
Keywords: | Ψηφιακό παραμύθι,Έντυπο παραμύθι,Αυτοαντίληψη,Αυτοεκτίμηση,ΔΕΠΥ,Διγλωσσία,Κοινωνική συστολή,Digital story,Printed story,Self-perception,Self-esteem,ADHD,Bilingualism,Social shyness |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31540 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11361 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΝΑΣΗ ΒΑΡΒΑΡΑ 2021.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License