Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκίζα, Αφροδίτηel
dc.date.accessioned2021-12-09T07:26:57Z-
dc.date.available2021-12-09T07:26:57Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31529-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11350-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΚριτική σκέψηel
dc.subjectΦιλαναγνωσίαel
dc.subjectΛογοτεχνίαel
dc.subjectΔημοτικό σχολείοel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΔραστηριότητεςel
dc.titleΚαλλιεργώντας την κριτική σκέψη με φιλαναγνωστικές δραστηριότητες σε μαθητές Ε΄και ΣΤ΄ Δημοτικούel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΚριτική σκέψη-
heal.dateAvailable2021-12-09T07:27:57Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 117-129el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση της καλλιέργειας της κριτικής σκέψης μέσω φιλαναγνωστικών δραστηριοτήτων σε παιδιά Ε΄και ΣΤ΄δημοτικού. Αναλύονται διεξοδικά οι θεωρητικές έννοιες και τα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά από την ανάγνωση. Επίσης τονίζεται η σημασία των γνωστικών θεωριών μάθησης για την ενίσχυση της κριτικής σκέψης, ενώ προβάλλονται τα χαρακτηριστικά των κριτικά σκεπτόμενων ατόμων. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας μας παρουσιάζονται τεχνικές και δραστηριότητες, τις οποίες, μπορεί να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός, στην διδασκαλία του. Με σκοπό, να προωθήσει μέσα από το μάθημα της Λογοτεχνίας, την κριτική σκέψη. Παράλληλα, εξετάζεται η θέση της Λογοτεχνίας στο Αναλυτικό Πρόγραμμα, η πορεία της φιλαναγνωσίας στην εκπαίδευση, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την αναγνωστικότητα των παιδιών.el
heal.advisorNameΚαψάλης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΛιακοπούλου, Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages129 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΚΙΖΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 2021.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons