Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31529
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γκίζα, Αφροδίτη | el |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T07:26:57Z | - |
dc.date.available | 2021-12-09T07:26:57Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31529 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11350 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Κριτική σκέψη | el |
dc.subject | Φιλαναγνωσία | el |
dc.subject | Λογοτεχνία | el |
dc.subject | Δημοτικό σχολείο | el |
dc.subject | Ανάγνωση | el |
dc.subject | Δραστηριότητες | el |
dc.title | Καλλιεργώντας την κριτική σκέψη με φιλαναγνωστικές δραστηριότητες σε μαθητές Ε΄και ΣΤ΄ Δημοτικού | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Κριτική σκέψη | - |
heal.dateAvailable | 2021-12-09T07:27:57Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 117-129 | el |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση της καλλιέργειας της κριτικής σκέψης μέσω φιλαναγνωστικών δραστηριοτήτων σε παιδιά Ε΄και ΣΤ΄δημοτικού. Αναλύονται διεξοδικά οι θεωρητικές έννοιες και τα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά από την ανάγνωση. Επίσης τονίζεται η σημασία των γνωστικών θεωριών μάθησης για την ενίσχυση της κριτικής σκέψης, ενώ προβάλλονται τα χαρακτηριστικά των κριτικά σκεπτόμενων ατόμων. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας μας παρουσιάζονται τεχνικές και δραστηριότητες, τις οποίες, μπορεί να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός, στην διδασκαλία του. Με σκοπό, να προωθήσει μέσα από το μάθημα της Λογοτεχνίας, την κριτική σκέψη. Παράλληλα, εξετάζεται η θέση της Λογοτεχνίας στο Αναλυτικό Πρόγραμμα, η πορεία της φιλαναγνωσίας στην εκπαίδευση, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την αναγνωστικότητα των παιδιών. | el |
heal.advisorName | Καψάλης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Καψάλης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Λιακοπούλου, Μαρία | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 129 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΓΚΙΖΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 2021.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License