Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒλάχος, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2021-12-08T08:35:56Z-
dc.date.available2021-12-08T08:35:56Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31527-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11348-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΦυσικήel
dc.subjectΠείραμαel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΣτάσειςel
dc.subjectPhysicsen
dc.subjectExperimentsen
dc.subjectTeachingen
dc.subjectAttitudesen
dc.titleΣτάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την αξιοποίηση των πειραμάτων στη διδασκαλία της φυσικήςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitlePrimary teacher’s education attitudes towards the use of experiments in the teaching of Physicsen
heal.classificationΦυσική -- Μελέτη και διδασκαλία-
heal.dateAvailable2021-12-08T08:36:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 76-85el
heal.abstractΗ εκτέλεση πειραμάτων στη διδασκαλία της Φυσικής έχει τεράστια σημασία, διότι από την αξιοποίησή τους πηγάζουν πολλά πλεονεκτήματα όχι μόνο για τον γνωστικό, αλλά και για τον συναισθηματικό, κοινωνικό και ψυχοκινητικό τομέα των μαθητών. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών Άρτας, Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας και Αιτωλοακαρνανίας σχετικά με τις στάσεις τους για τη χρήση των πειραμάτων στη διδασκαλία της Φυσικής. Με τη στατιστική ανάλυση της έρευνας οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έχει θετικές στάσεις για τη χρήση πειραμάτων στη διδασκαλία της Φυσικής, αν και κάποιοι εκπαιδευτικοί αποφεύγουν την εκτέλεσή τους.el
heal.abstractThe performance of experiments in the teaching of Physics is of great importance, because from their utilization derive many advantages not only for the cognitive, but also for the emotional, social and psychomotor field of the students. The purpose of this study is to present the research carried out on Primary Education teachers in the prefectures of Arta, Ioannina, Thesprotia and Etoloakranania, regarding their attitudes towards the use of experiments in the teaching of Physics. The statistical analysis of the research leads us to the conclusion that the vast majority of teachers have positive attitudes towards the use of experiments in the teaching of Physics, although some teachers avoid their execution.en
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages85 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΒΛΑΧΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2021.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons