Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31527
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Βλάχος, Ιωάννης | el |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:35:56Z | - |
dc.date.available | 2021-12-08T08:35:56Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31527 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11348 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Φυσική | el |
dc.subject | Πείραμα | el |
dc.subject | Διδασκαλία | el |
dc.subject | Στάσεις | el |
dc.subject | Physics | en |
dc.subject | Experiments | en |
dc.subject | Teaching | en |
dc.subject | Attitudes | en |
dc.title | Στάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την αξιοποίηση των πειραμάτων στη διδασκαλία της φυσικής | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | Primary teacher’s education attitudes towards the use of experiments in the teaching of Physics | en |
heal.classification | Φυσική -- Μελέτη και διδασκαλία | - |
heal.dateAvailable | 2021-12-08T08:36:56Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 76-85 | el |
heal.abstract | Η εκτέλεση πειραμάτων στη διδασκαλία της Φυσικής έχει τεράστια σημασία, διότι από την αξιοποίησή τους πηγάζουν πολλά πλεονεκτήματα όχι μόνο για τον γνωστικό, αλλά και για τον συναισθηματικό, κοινωνικό και ψυχοκινητικό τομέα των μαθητών. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών Άρτας, Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας και Αιτωλοακαρνανίας σχετικά με τις στάσεις τους για τη χρήση των πειραμάτων στη διδασκαλία της Φυσικής. Με τη στατιστική ανάλυση της έρευνας οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έχει θετικές στάσεις για τη χρήση πειραμάτων στη διδασκαλία της Φυσικής, αν και κάποιοι εκπαιδευτικοί αποφεύγουν την εκτέλεσή τους. | el |
heal.abstract | The performance of experiments in the teaching of Physics is of great importance, because from their utilization derive many advantages not only for the cognitive, but also for the emotional, social and psychomotor field of the students. The purpose of this study is to present the research carried out on Primary Education teachers in the prefectures of Arta, Ioannina, Thesprotia and Etoloakranania, regarding their attitudes towards the use of experiments in the teaching of Physics. The statistical analysis of the research leads us to the conclusion that the vast majority of teachers have positive attitudes towards the use of experiments in the teaching of Physics, although some teachers avoid their execution. | en |
heal.advisorName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Γαβριλάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 85 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΒΛΑΧΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2021.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License