Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31511
Title: Ο ρόλος της επιμόρφωσης και της κλινικής εκπαίδευσης του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής στη συγκρότηση της επαγγελματικής ταυτότητάς του
Clinical training and education processes substantially contribute to the developement of the professional identity: the case of the education staff of special education public schools in greece
Formation clinique et construction de l identité profesionnelle: le cas du personnel enseignant qui travaille dans les écoles publiques d' éducation spéciale en grèce
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Ειδική αγωγή
Keywords: Ειδική Αγωγή,Κλινική εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή,Ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση,Ψυχοκοινωνική παρέμβαση,Αναπαραστάσεις,Στάσεις,Αναπηρία,Απόκλιση,Special education,Educator’s/teacher’s clinical training in special education,Psychopedagogical/psychosocial intervention,Representation,Attitude,Disability,Deviance
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31511
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11332
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ-GAYRAUD ΚΑΛΥΨΩ Ι. 2021.pdf7.03 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons