Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπανάσου, Βαΐαel
dc.date.accessioned2021-11-08T11:41:48Z-
dc.date.available2021-11-08T11:41:48Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31464-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11285-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΣτυλ ηγεσίαςel
dc.subjectΕκπαιδευτικόςel
dc.subjectΈρευναel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.subjectLeadershipen
dc.subjectLeadership styleen
dc.subjectEducationalen
dc.subjectResearchen
dc.subjectGreeceen
dc.titleΧαρακτηριστικά και στυλ ηγεσίας Διευθυντών σχολικών μονάδωνel
dc.titleCharacteristics and leadership style of school Principalsen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleαπόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
heal.secondaryTitleviews of Primary School teachersen
heal.classificationΗγεσία-
heal.dateAvailable2021-11-08T11:42:48Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 65-75el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των Ελλήνων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα χαρακτηριστικά των διευθυντών σχολικών μονάδων που συνθέτουν μια ηγετική-διευθυντική μορφή ενώ ταυτόχρονα επιχειρείται να διερευνηθεί το στυλ ηγεσίας που αναπτύσσεται και εφαρμόζεται σήμερα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ειδικότερα, αφού αναλυθούν διεξοδικά οι μορφές και τα είδη εκπαιδευτικής ηγεσίας, παρουσιάζονται οι θεωρητικές θέσεις και τα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών αναφορικά με τα χαρακτηριστικά και τις πρακτικές του καλού ηγέτη. Εν συνεχεία, προκειμένου να διερευνηθεί η άποψη των Ελλήνων εκπαιδευτικών σε αυτό το ζήτημα, διενεργείται μια ποσοτική έρευνα σε 211 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα της έρευναςκατέδειξαν πως οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν ένα διευθυντή που να εστιάζει στους εκπαιδευτικούς, στη συνεργασία και στη δημιουργία ενός θετικού κλίματος, αλλά και στην ανάπτυξη της εκπαιδευτικής ηγεσίας.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to investigate the views of Greek primary education teachers on the characteristics of school principals who compose a leadership-managerial form while at the same time attempting to investigate the leadership style that is developed and applied today in the Greek primary education system. In particular, after thoroughly analyzing the forms and types of educational leadership, the theoretical positions and results of previous research regarding the characteristics and practices of a good leader are presented. Then, in order to investigate the opinion of Greek teachers on this issue, a quantitative survey is conducted on 211 primary school teachers. The results of the research showed that teachers want a principal who focuses on teachers, cooperation and creating a positive climate, but also the development of educational leadership.en
heal.advisorNameΛιακοπούλου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΛιακοπούλου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάννα-Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages88 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΠΑΝΑΣΟΥ ΒΑΙΑ 2021.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons