Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκούτζου, Αφροδίτηel
dc.date.accessioned2021-11-05T07:00:17Z-
dc.date.available2021-11-05T07:00:17Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31454-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11275-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑυτοαποτελεσματικότηταel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΜη ρεαλιστική αισιοδοξίαel
dc.subjectΣτάση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΑναπηρίαel
dc.subjectSelf-efficacyen
dc.subjectEducationen
dc.subjectUnrealistic optimismen
dc.subjectTeacher attitudeen
dc.subjectDisabilityen
dc.titleΗ μη ρεαλιστική αισιοδοξία των ειδικών παιδαγωγών ως παράγοντας διαμόρφωσης της στάσης τους απέναντι στην αναπηρία και της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας τουςel
dc.titleThe unrealistic optimism of special educators as a factor in shaping their attitude towards disability and their teaching self-efficacyen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΑυτοαποτελεσματικότητα-
heal.dateAvailable2021-11-05T07:01:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 123-145el
heal.abstractΜία έννοια η οποία συναντάται τα τελευταία χρόνια σε πολλές έρευνες και βιβλιογραφίες είναι η «μη ρεαλιστική αισιοδοξία». Ο όρος αυτός ουσιαστικά αναφέρεται στην τάση των ανθρώπων να πιστεύουν ότι είναι λιγότερο πιθανό να βιώσουν αρνητικά γεγονότα και πιο πιθανό να βιώσουν θετικά γεγονότα από ό,τι άλλα άτομα. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να μελετηθεί αν η μη ρεαλιστική αισιοδοξία μπορεί να επηρεάσει τη στάση των ειδικών παιδαγωγών απέναντι στους μαθητές τους και την διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα τους. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την πραγματοποίηση της έρευνας είναι η ποσοτική και το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιείται είναι το ερωτηματολόγιο. Συγκεκριμένα, μοιράστηκε ερωτηματολόγιο σε 521 εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων οι 278 (53.4%) εργάζονται σε σχολεία γενικής αγωγής και οι υπόλοιποι 243 (46.6%) σε ειδικής αγωγής. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται πως οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τείνουν να είναι μη ρεαλιστικά αισιόδοξοι όσον αφορά το μέλλον και αυτό έχει επιπτώσεις στην διδακτική αυτοάποτελεσματικότητα τους.el
heal.abstractOne concept that has been encountered in recent years in many studies and literature is "unrealistic optimism". This term basically refers to the tendency of people to believe that they are less likely to experience negative events and more likely to experience positive events than other people. The purpose of this research paper is to study whether unrealistic optimism can affect the attitude of special educators towards their student΄s disability and their teaching self-efficacy. The method used to conduct the survey is quantitative and the research tool used is the questionnaire. Specifically, a questionnaire was distributed to 521 teachers, of whom 278 (53.4%) work in general education schools and the remaining 243 (46.6%) in special education. The results of the research show that most teachers tend to be unrealistically optimistic about the future and this has an impact on their teaching self-efficacy.en
heal.advisorNameΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτάκη, Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages155 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΚΟΥΤΖΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 2021.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons