Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31433
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σαμλίδου, Δήμητρα | el |
dc.date.accessioned | 2021-10-29T07:37:00Z | - |
dc.date.available | 2021-10-29T07:37:00Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31433 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11254 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Γλώσσα | el |
dc.subject | Αρχαίος ελληνικός πολιτισμός | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ιστορία | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικά προγράμματα | el |
dc.subject | Κονστρουκτιβισμός | el |
dc.subject | Language | en |
dc.subject | Ancient greek culture | en |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | History | en |
dc.subject | Educational programs | en |
dc.subject | Constructivism | en |
dc.title | Η γλώσσα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού στη σύγχρονη εκπαίδευση | el |
dc.title | The language of ancient greek culture in modern education | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Αρχαίος ελληνικός πολιτισμός | - |
heal.dateAvailable | 2021-10-29T07:38:00Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 50-55 | el |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία μελετάται ο τρόπος με τον οποίο προβάλλεται ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός μέσα στο πλαίσιο του παρόντος εκπαιδευτικού συστήματος. Εξετάζει τις δύο σχολικές βαθμίδες (Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια) επικεντρώνοντας την προσοχή στις τάξεις των Δ' Δημοτικού και Α' Γυμνασίου αντίστοιχα. Η έρευνα ξεκινά με την ανάλυση του όρου 'πολιτισμός'. Στη συνέχεια, αναλύεται τόσο το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας όσο και τα βιβλία των εκπαιδευτικών των παραπάνω τάξεων και συγκεκριμένα τα κομμάτια που αναφέρονται στον πολιτισμό. Γίνεται αναφορά στις εκτός σχολικών αιθουσών δραστηριότητες, διδακτικές και ψυχαγωγικές, ενώ η έρευνα μας οδήγησε στη θεωρία του κονστρουκτιβισμού, η οποία, όπως θα δούμε, συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων που μας αφορούν στην προκειμένη περίπτωση. Τέλος, παρατίθενται προτάσεις διδασκαλίας του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, των οποίων η εφαρμογή δεν ήταν εφικτή λόγω των συνθηκών, ώστε να εξακριβωθεί η αποτελεσματικότητά τους και πώς μπορούν να διαμορφωθούν σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα, τα διδακτικά μέσα, τους μαθητές κλπ. | el |
heal.abstract | In the present work we study the way in which the ancient Greek culture is projected within the framework of the present educational system. It examines the two school levels (Primary and Secondary) focusing on the classes of the 4th Elementary and 1st High School respectively. The research begins with the analysis of the term 'culture'. Then, both the curriculum of the History course and the books of the teachers of the above classes are analyzed, specifically the pieces that refer to culture. Reference is made to extracurricular activities, teaching and entertainment, while our research has led to the theory of constructivism, which, as we will see, contributes to achieving the goals that concern us in this case. Finally, there are suggestions for teaching ancient Greek culture, the implementation of which was not possible due to the circumstances, in order to verify their effectiveness and how they can be configured according to the schedule, teaching aids, students, etc. | en |
heal.advisorName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Καψάλης, Γεώργιος Δ. | el |
heal.committeeMemberName | Καθάριου, Κλεοπάτρα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 55 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΣΑΜΛΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ 2021.pdf | 2.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License