Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαμλίδου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2021-10-29T07:37:00Z-
dc.date.available2021-10-29T07:37:00Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31433-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11254-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΓλώσσαel
dc.subjectΑρχαίος ελληνικός πολιτισμόςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΙστορίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικά προγράμματαel
dc.subjectΚονστρουκτιβισμόςel
dc.subjectLanguageen
dc.subjectAncient greek cultureen
dc.subjectEducationen
dc.subjectHistoryen
dc.subjectEducational programsen
dc.subjectConstructivismen
dc.titleΗ γλώσσα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού στη σύγχρονη εκπαίδευσηel
dc.titleThe language of ancient greek culture in modern educationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΑρχαίος ελληνικός πολιτισμός-
heal.dateAvailable2021-10-29T07:38:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 50-55el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία μελετάται ο τρόπος με τον οποίο προβάλλεται ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός μέσα στο πλαίσιο του παρόντος εκπαιδευτικού συστήματος. Εξετάζει τις δύο σχολικές βαθμίδες (Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια) επικεντρώνοντας την προσοχή στις τάξεις των Δ' Δημοτικού και Α' Γυμνασίου αντίστοιχα. Η έρευνα ξεκινά με την ανάλυση του όρου 'πολιτισμός'. Στη συνέχεια, αναλύεται τόσο το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας όσο και τα βιβλία των εκπαιδευτικών των παραπάνω τάξεων και συγκεκριμένα τα κομμάτια που αναφέρονται στον πολιτισμό. Γίνεται αναφορά στις εκτός σχολικών αιθουσών δραστηριότητες, διδακτικές και ψυχαγωγικές, ενώ η έρευνα μας οδήγησε στη θεωρία του κονστρουκτιβισμού, η οποία, όπως θα δούμε, συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων που μας αφορούν στην προκειμένη περίπτωση. Τέλος, παρατίθενται προτάσεις διδασκαλίας του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, των οποίων η εφαρμογή δεν ήταν εφικτή λόγω των συνθηκών, ώστε να εξακριβωθεί η αποτελεσματικότητά τους και πώς μπορούν να διαμορφωθούν σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα, τα διδακτικά μέσα, τους μαθητές κλπ.el
heal.abstractIn the present work we study the way in which the ancient Greek culture is projected within the framework of the present educational system. It examines the two school levels (Primary and Secondary) focusing on the classes of the 4th Elementary and 1st High School respectively. The research begins with the analysis of the term 'culture'. Then, both the curriculum of the History course and the books of the teachers of the above classes are analyzed, specifically the pieces that refer to culture. Reference is made to extracurricular activities, teaching and entertainment, while our research has led to the theory of constructivism, which, as we will see, contributes to achieving the goals that concern us in this case. Finally, there are suggestions for teaching ancient Greek culture, the implementation of which was not possible due to the circumstances, in order to verify their effectiveness and how they can be configured according to the schedule, teaching aids, students, etc.en
heal.advisorNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΚαθάριου, Κλεοπάτραel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages55 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΑΜΛΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ 2021.pdf2.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons