Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31432
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σοκορέλη, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2021-10-29T07:08:04Z | - |
dc.date.available | 2021-10-29T07:08:04Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31432 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11253 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Διαδραστικό θέατρο | el |
dc.subject | Θέατρο για ανήλικο κοινό | el |
dc.subject | Γλωσσική έκφραση | el |
dc.subject | Βιωματική μάθηση | el |
dc.subject | Κοινωνιοσυναισθηματική | el |
dc.subject | Επικοινωνιακή διδασκαλία | el |
dc.subject | Ενσυναίσθηση | el |
dc.subject | Interactive theatre | en |
dc.subject | Theatre for young audience | en |
dc.subject | Language expression | en |
dc.subject | Experiential learning | en |
dc.subject | Socio-emotional | en |
dc.subject | Communicative teaching | en |
dc.subject | Empathy | en |
dc.title | Διαδραστικό θέατρο και γλωσσική έκφραση | el |
dc.title | Interactive theatre and language expression | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | μία πρόταση διαδραστικού θεάτρου για τη γλωσσική έκφραση σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας | el |
heal.secondaryTitle | an interactive theatre proposal for the development of language expression in preschool and primary school children | en |
heal.classification | Γλωσσική έκφραση | - |
heal.dateAvailable | 2021-10-29T07:09:04Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 78-85 | el |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει τη συμβολή του διαδραστικού θεάτρου στην ανάπτυξη της γλωσσικής έκφρασης στις πρώτες σχολικές τάξεις του δημοτικού, αλλά και στην προσχολική ηλικία. Το θέατρο και δη το διαδραστικό, όπου οι θεατές συμμετέχουν και διαμορφώνουν την παράσταση, ενδείκνυται για την κοινωνιοσυναισθηματική και επικοινωνιακή χρήση της γλώσσας, η οποία αποτελεί ζητούμενο σε αυτές τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Εισηγούμαστε το Proactive Theatre, το θέατρο για την ενεργή στάση του ανήλικου θεατή και το εντάσσουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πρόκειται για ένα είδος διαδραστικού θεάτρου που συνδυάζει τεχνικές του θεάτρου του καταπιεσμένου και του εκπαιδευτικού δράματος και στοχεύει στην καλλιέργεια της προφορικής και γραπτής γλωσσικής έκφρασης, ενώ παράλληλα προάγει την ψυχική και πνευματική ανάπτυξη. Η μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθήθηκε ήταν εκείνη της διδακτικής πρότασης και αφορά την εφαρμογή ενός διδακτικού πλάνου με ολιστικό χαρακτήρα. Αξιοποιήθηκαν το παιχνίδι, το θεατρικό παιχνίδι, η τεχνική της βιβλιοθεραπείας, η δημιουργική γραφή, το κουκλοθέατρο, αλλά και η μέθοδος των έξι σκεπτόμενων καπέλων του De Bono για την πλαισίωση του Proactive Theatre και την ενδυνάμωση της γλωσσικής έκφρασης, αλλά και την ενίσχυση της ενσυναίσθησης. | el |
heal.abstract | The aim of this thesis is to study the contribution of interactive theatre in the development of language expression in the first grades of primary school, but also in preschool age. Theatre, especially the interactive one, where spectators participate in the performance, is suitable for the socio-emotional and communicative use of the language, which is in demand at these educational levels. We propose Proactive Theatre, for young active audiences and we include it in the educational process. Proactive theatre is a kind of interactive theatre that combines techniques of the theatre of the oppressed and the educational drama and aims at the cultivation of oral and written language expression, while at the same time promoting creativity and mental development. The methodological approach followed was that of the teaching proposal and concerns the implementation of a teaching plan with a holistic character. We utilized games, drama games, bibliotherapy, creative writing, puppet theatre, but also the method of De Bono's six thinking hats for the framing of Proactive Theatre and for the language expression and the strengthening of empathy. | en |
heal.advisorName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Καμαρούδης, Σταύρος | el |
heal.committeeMemberName | Στιβανάκη, Ευανθία | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 93 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΣΟΚΟΡΕΛΗ ΕΛΕΝΗ 2021.pdf | 2.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License