Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣοκορέλη, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-10-29T07:08:04Z-
dc.date.available2021-10-29T07:08:04Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31432-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11253-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιαδραστικό θέατροel
dc.subjectΘέατρο για ανήλικο κοινόel
dc.subjectΓλωσσική έκφρασηel
dc.subjectΒιωματική μάθησηel
dc.subjectΚοινωνιοσυναισθηματικήel
dc.subjectΕπικοινωνιακή διδασκαλίαel
dc.subjectΕνσυναίσθησηel
dc.subjectInteractive theatreen
dc.subjectTheatre for young audienceen
dc.subjectLanguage expressionen
dc.subjectExperiential learningen
dc.subjectSocio-emotionalen
dc.subjectCommunicative teachingen
dc.subjectEmpathyen
dc.titleΔιαδραστικό θέατρο και γλωσσική έκφρασηel
dc.titleInteractive theatre and language expressionen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleμία πρόταση διαδραστικού θεάτρου για τη γλωσσική έκφραση σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίαςel
heal.secondaryTitlean interactive theatre proposal for the development of language expression in preschool and primary school childrenen
heal.classificationΓλωσσική έκφραση-
heal.dateAvailable2021-10-29T07:09:04Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 78-85el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει τη συμβολή του διαδραστικού θεάτρου στην ανάπτυξη της γλωσσικής έκφρασης στις πρώτες σχολικές τάξεις του δημοτικού, αλλά και στην προσχολική ηλικία. Το θέατρο και δη το διαδραστικό, όπου οι θεατές συμμετέχουν και διαμορφώνουν την παράσταση, ενδείκνυται για την κοινωνιοσυναισθηματική και επικοινωνιακή χρήση της γλώσσας, η οποία αποτελεί ζητούμενο σε αυτές τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Εισηγούμαστε το Proactive Theatre, το θέατρο για την ενεργή στάση του ανήλικου θεατή και το εντάσσουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πρόκειται για ένα είδος διαδραστικού θεάτρου που συνδυάζει τεχνικές του θεάτρου του καταπιεσμένου και του εκπαιδευτικού δράματος και στοχεύει στην καλλιέργεια της προφορικής και γραπτής γλωσσικής έκφρασης, ενώ παράλληλα προάγει την ψυχική και πνευματική ανάπτυξη. Η μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθήθηκε ήταν εκείνη της διδακτικής πρότασης και αφορά την εφαρμογή ενός διδακτικού πλάνου με ολιστικό χαρακτήρα. Αξιοποιήθηκαν το παιχνίδι, το θεατρικό παιχνίδι, η τεχνική της βιβλιοθεραπείας, η δημιουργική γραφή, το κουκλοθέατρο, αλλά και η μέθοδος των έξι σκεπτόμενων καπέλων του De Bono για την πλαισίωση του Proactive Theatre και την ενδυνάμωση της γλωσσικής έκφρασης, αλλά και την ενίσχυση της ενσυναίσθησης.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to study the contribution of interactive theatre in the development of language expression in the first grades of primary school, but also in preschool age. Theatre, especially the interactive one, where spectators participate in the performance, is suitable for the socio-emotional and communicative use of the language, which is in demand at these educational levels. We propose Proactive Theatre, for young active audiences and we include it in the educational process. Proactive theatre is a kind of interactive theatre that combines techniques of the theatre of the oppressed and the educational drama and aims at the cultivation of oral and written language expression, while at the same time promoting creativity and mental development. The methodological approach followed was that of the teaching proposal and concerns the implementation of a teaching plan with a holistic character. We utilized games, drama games, bibliotherapy, creative writing, puppet theatre, but also the method of De Bono's six thinking hats for the framing of Proactive Theatre and for the language expression and the strengthening of empathy.en
heal.advisorNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΚαμαρούδης, Σταύροςel
heal.committeeMemberNameΣτιβανάκη, Ευανθίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages93 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΟΚΟΡΕΛΗ ΕΛΕΝΗ 2021.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons