Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡάπτη, Ειρήνη-Αγλαΐαel
dc.date.accessioned2021-09-21T09:43:17Z-
dc.date.available2021-09-21T09:43:17Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31368-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11189-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΖακ Ρανσιέρel
dc.subjectΑισθητικήel
dc.subjectΠολιτικήel
dc.subjectΧειραφέτησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subjectJacques Ranciereen
dc.subjectAestheticsen
dc.subjectPoliticsen
dc.subjectEducational systemen
dc.subjectEmancipationen
dc.titleΗ αισθητική και το παιδευτικό αίτημα της χειραφέτησης στο έργο του Ζακ Ρανσιέρel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΑισθητική-
heal.dateAvailable2021-09-21T09:44:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 65-68el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το επιχείρημα του γάλλου φιλοσόφου Ζακ Ρανσιέρ για την τέχνη, τη συνάρθρωσή της με την πολιτική και την ανάδειξη του παιδευτικού αιτήματος της χειραφέτησης. Η μεθοδολογία που ακολουθείται συνίσταται στην εσωτερική ανασυγκρότηση του επιχειρήματος του Ρανσιέρ σε συνδυασμό με την οικεία δευτερεύουσα βιβλιογραφία. Ακολουθώντας τη ρανσεριανή οπτική, δείχνεται ότι αισθητική, πολιτική και εκπαίδευση συναρθρώνονται υπό το πρίσμα του «μερισμού του αισθητού» που κατανέμει και διαχωρίζει τον κοινό κόσμο a priori και διερευνώνται οι τρόποι με τους οποίους επιτυγχάνεται ή παρεμποδίζεται το χειραφετικό πρόταγμα στην τέχνη και στην εκπαίδευση.el
heal.abstractThe current project discusses Jacques Ranciere’s argument about art, its articulation with politics and the demand for emancipation. The methodology followed consists in the internal reconstruction of Ranciere’s argument combined with the familiar secondary bibliography. Following Ranciere’s point of view, it is supported that aesthetics, politics and education articulate in the regard of the distribution of the sensible, which shares and divides the common world a priori. Also, the ways with which emancipative demand is achieved or hindered are investigated.en
heal.advisorNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαριάναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages68 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΡΑΠΤΗ ΕΙΡΗΜΗ-ΑΓΛΑΪΑ 2021.pdf774.85 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons