Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31368
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ράπτη, Ειρήνη-Αγλαΐα | el |
dc.date.accessioned | 2021-09-21T09:43:17Z | - |
dc.date.available | 2021-09-21T09:43:17Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31368 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11189 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Ζακ Ρανσιέρ | el |
dc.subject | Αισθητική | el |
dc.subject | Πολιτική | el |
dc.subject | Χειραφέτηση | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικό σύστημα | el |
dc.subject | Jacques Ranciere | en |
dc.subject | Aesthetics | en |
dc.subject | Politics | en |
dc.subject | Educational system | en |
dc.subject | Emancipation | en |
dc.title | Η αισθητική και το παιδευτικό αίτημα της χειραφέτησης στο έργο του Ζακ Ρανσιέρ | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Αισθητική | - |
heal.dateAvailable | 2021-09-21T09:44:17Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: 65-68 | el |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το επιχείρημα του γάλλου φιλοσόφου Ζακ Ρανσιέρ για την τέχνη, τη συνάρθρωσή της με την πολιτική και την ανάδειξη του παιδευτικού αιτήματος της χειραφέτησης. Η μεθοδολογία που ακολουθείται συνίσταται στην εσωτερική ανασυγκρότηση του επιχειρήματος του Ρανσιέρ σε συνδυασμό με την οικεία δευτερεύουσα βιβλιογραφία. Ακολουθώντας τη ρανσεριανή οπτική, δείχνεται ότι αισθητική, πολιτική και εκπαίδευση συναρθρώνονται υπό το πρίσμα του «μερισμού του αισθητού» που κατανέμει και διαχωρίζει τον κοινό κόσμο a priori και διερευνώνται οι τρόποι με τους οποίους επιτυγχάνεται ή παρεμποδίζεται το χειραφετικό πρόταγμα στην τέχνη και στην εκπαίδευση. | el |
heal.abstract | The current project discusses Jacques Ranciere’s argument about art, its articulation with politics and the demand for emancipation. The methodology followed consists in the internal reconstruction of Ranciere’s argument combined with the familiar secondary bibliography. Following Ranciere’s point of view, it is supported that aesthetics, politics and education articulate in the regard of the distribution of the sensible, which shares and divides the common world a priori. Also, the ways with which emancipative demand is achieved or hindered are investigated. | en |
heal.advisorName | Πουρνάρη, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Πουρνάρη, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Ράπτης, Θεοχάρης | el |
heal.committeeMemberName | Σπανάκη, Μαριάνα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 68 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΡΑΠΤΗ ΕΙΡΗΜΗ-ΑΓΛΑΪΑ 2021.pdf | 774.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License