Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31288
Title: | Ο ρόλος της φωνολογικής ενημερότητας και της εργαζόμενης μνήμης στην εκμάθηση της ανάγνωσης μαθητών πρώτης σχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες, σε δίγλωσσο περιβάλλον The role of phonological awareness and working memory in the learning of reading of primary school students, with learning difficulties, in a diglossic environment |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Μαθησιακές δυσκολίες |
Keywords: | Φωνολογική ενημερότητα,Εργαζόμενη μνήμη,Μαθησιακές δυσκολίες,Ανάγνωση,Διγλωσσία |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31288 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11113 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΤΣΑΜΠΑΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α. 2021.pdf | 3.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License