Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31288
Title: Ο ρόλος της φωνολογικής ενημερότητας και της εργαζόμενης μνήμης στην εκμάθηση της ανάγνωσης μαθητών πρώτης σχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες, σε δίγλωσσο περιβάλλον
The role of phonological awareness and working memory in the learning of reading of primary school students, with learning difficulties, in a diglossic environment
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Μαθησιακές δυσκολίες
Keywords: Φωνολογική ενημερότητα,Εργαζόμενη μνήμη,Μαθησιακές δυσκολίες,Ανάγνωση,Διγλωσσία
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31288
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11113
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΤΣΑΜΠΑΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α. 2021.pdf3.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons