Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρβούνη, Βιργινία Χ.el
dc.date.accessioned2021-05-05T09:53:09Z-
dc.date.available2021-05-05T09:53:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30971-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10800-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠαιδική λογοτεχνίαel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΔημοτικό σχολείοel
dc.subjectΔιαπολιτισμική συνείδησηel
dc.subjectChildren’s literatureen
dc.subjectIntercultural educationen
dc.subjectElementary educationen
dc.subjectChildren’s awarenessen
dc.subjectIntercultural consciousnessen
dc.titleΗ καλλιέργεια της διαπολιτισμικής συνείδησης μέσω της παιδικής λογοτεχνίας στο Δημοτικό Σχολείοel
dc.titleChildren’s awareness of intercultural consciousness through children's literature in Elementary Educationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠαιδική λογοτεχνία-
heal.dateAvailable2021-05-05T09:54:10Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 123-136-
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει και μελετά τους όρους «Παιδική Λογοτεχνία» και «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» προκειμένου να καταδείξει πώς εμπλέκονται οι δύο έννοιες. Η εφαρμογή της ερευνητικής μεθόδου ανάλυσης περιεχομένου στα λογοτεχνικά κείμενα των διδακτικών εγχειριδίων της γλώσσας και του τρίτομου ανθολογίου λογοτεχνικών κειμένων του σημερινού δημοτικού σχολείου είχε σκοπό να εντοπίσει τα κείμενα που συμβάλλουν στην καλλιέργεια της διαπολιτισμικής συνείδησης των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο αυτά επιδρούν στη διαμόρφωση μιας κοινής διαπολιτισμικής συλλογιστικής στον χώρο του σχολείου. Τέλος, η παρούσα μελέτη παρουσιάζει σύγχρονα έργα ελληνικής παιδικής λογοτεχνίας που δημιουργήθηκαν την τελευταία δεκαετία, απευθύνονται στην ηλικιακή κατηγορία των παιδιών του δημοτικού σχολείου και προβάλλουν τη διαπολιτισμικότητα, με σκοπό να αποτελέσουν μια πρόταση για γονείς, εκπαιδευτικούς και όλους όσους ασχολούνται με την αγωγή του παιδιού.el
heal.abstractThis dissertation approaches and studies the terms “Children’s Literature” and “Intercultural Education” to prove how these two concepts are involved. The main research objectives of the study are on the one hand to examinate the present of literary texts that have an intercultural dimension and promote intercultural communication in the language textbooks and the anthology of literary texts of the current primary school and on the other hand to collect of the last decade that promote, develop and enhance the intercultural character of students to be a didactic proposal for both intercultural and non-intercultural schools today. The main purpose of the study is to highlight intercultural literature and its advantages for students of Primary Education.en
heal.advisorNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.committeeMemberNameΚαμαρούδης, Σταύροςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης-
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages141 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons