Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30930
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γούνης, Γεώργιος | el |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T08:02:29Z | - |
dc.date.available | 2021-04-26T08:02:29Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30930 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10764 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Πολιτισμός | el |
dc.subject | Πολυπολιτισμικότητα | el |
dc.subject | Διαπολιτισμικότητα | el |
dc.subject | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Culture | en |
dc.subject | Multiculturalism | en |
dc.subject | Interculturalism | en |
dc.subject | intercultural education | en |
dc.title | Βιβλιογραφική ανασκόπηση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση έως σήμερα | el |
dc.title | Bibliographic review of intercultural education in Greece from the political changeover until today | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | σύνδεση με ιστορικά γεγονότα | el |
heal.secondaryTitle | connection with historical events | en |
heal.classification | Πολυπολιτισμικότητα | - |
heal.dateAvailable | 2021-04-26T08:03:29Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 86-98 | el |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια γίνεται ολοένα και πιο έντονη στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα η ένταξη μαθητών από χώρες με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο. Η ένταξη αυτή πραγματοποιείται ύστερα από τις μετακινήσεις πολιτών από τον τόπο διαμονής τους λόγω κοινωνικοοικονομικών παραγόντων, με την προσδοκία να βρουν ένα καλύτερο μέλλον στη χώρα όπου εγκαθίστανται. Η Ελλάδα λοιπόν, καλείται να εφαρμόσει μια εκπαιδευτική πολιτική που θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας και θα δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες για την αρμονική συμβίωση των μεταναστών στην ελληνική πραγματικότητα. Ως επακόλουθο της κατάστασης αυτής, όροι όπως «πολυπολιτισμικότητα», «διαπολιτισμικότητα», «διαπολιτισμική εκπαίδευση», έρχονται στο προσκήνιο, υπό το καθεστώς αθρόων μεταναστευτικών και προσφυγικών εισροών. Στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, τίθενται σε ισχύ νομοθετικές ρυθμίσεις και προγράμματα εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας. Παρά τις όποιες δραστηριοποιήσεις όμως και τακτικές που εφαρμόζονται στο χώρο της εκπαίδευσης, προκύπτουν ζητήματα ταυτότητας και έντονου αναστοχασμού. Το εκπαιδευτικό σύστημα παραμένει προσκολλημένο σε ιδεολογικές και επιφανειακές προσεγγίσεις, προωθώντας την ελληνική γλώσσα και πολιτισμό και μη λαμβάνοντας υπόψη τη μητρική γλώσσα των μεταναστών και αλλοδαπών μαθητών. | el |
heal.abstract | In recent years, the integration of students from countries with different cultural backgrounds has become more and more intense in the Greek Education system. This integration takes place after the relocation of citizens from their place of residence due to socio-economic factors, with the expectation that they will find a better future in the country where they are settling. Greece, therefore, is called to implement an educational policy that will be able to meet the needs of modern society and will create favorable conditions for the harmonious coexistence of immigrants in the Greek reality. As a consequence of this situation, terms such as "multiculturalism", "interculturalism", "intercultural education", come to the foreground, under the pressure of the massive influx of immigrants and refugees. In the context of intercultural education, legislative arrangements and educational policy programs with the aim of learning the Greek language come into force. Despite any activities and tactics applied in the field of education, issues of identity and intense reflection arise. The educational system remains attached to ideological and superficial approaches, promoting the Greek language and culture and not taking into account the mother tongue of migrant and foreign students. | en |
heal.advisorName | Καψάλης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Καψάλης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
heal.committeeMemberName | Τσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέττα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 98 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΓΟΥΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2021.pdf | 3.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License