Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30708
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παλαμούτη, Αναστασία | el |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T12:24:24Z | - |
dc.date.available | 2021-03-26T12:24:24Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30708 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10550 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Προϋπάρχουσες ιδέες | el |
dc.subject | Φυσικές επιστήμες | el |
dc.subject | Προσχολική αγωγή | el |
dc.subject | Επιστημονική γνώση | el |
dc.subject | Εποικοδομητισμός | el |
dc.subject | Pre-existing - Children’s Ideas | en |
dc.subject | Natural sciences | en |
dc.subject | Preschool education | en |
dc.subject | Scientific knowledge | en |
dc.subject | Constructivism | en |
dc.title | Οι προϋπάρχουσες ιδέες των νηπίων για έννοιες των Φυσικών Επιστημών | el |
dc.title | Pre-existing ideas of infants for science concepts | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | καταστάσεις της ύλης - επίπλευση - βύθιση | el |
heal.secondaryTitle | states of Matter - float - immersion | en |
heal.classification | Φυσικές επιστήμες | - |
heal.dateAvailable | 2021-03-26T12:25:24Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2020 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 125-127 | el |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι προϋπάρχουσες ιδέες των νηπίων, όσον αφορά ορισμένες έννοιες των Φυσικών Επιστημών. Πιο συγκεκριμένα, τα νήπια καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις στις ακόλουθες θεματικές ενότητες: οι καταστάσεις της ύλης, η επίπλευση και η βύθιση και η δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες. Στα πλαίσια της εργασίας διεξήχθη έρευνα, στην οποία έλαβαν μέρος συνολικά 44 νήπια (22 προνήπια και 22 νήπια) συνολικά από δύο Νηπιαγωγεία της Λευκάδας. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ατομική συνέντευξη. Επιδίωξη της έρευνας αποτέλεσε η ανίχνευση των ιδεών των παιδιών για συγκεκριμένες έννοιες των Φυσικών Επιστημών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας συμπεραίνεται ότι τα παιδιά του Νηπιαγωγείου έχουν διαμορφώσει ιδέες για τις έννοιες στερεά, υγρά, αέρια, όπως και για την επίπλευση και τη βύθιση. | el |
heal.abstract | The purpose of this paper is to explore the pre-existing ideas of infants regarding certain concepts of the Natural Sciences. More specifically, infants are asked to answer questions in the following topics: the states of matter, floating and immersion, and creativity in the Natural Sciences.As part of the work, a survey was conducted, in which a total of 44 infants (22 preschoolers and 22 infants) participated from a total of two Kindergartens in Lefkada. The research tool used was the individual interview.The aim of the research was to detect children's ideas for specific concepts of the Natural Sciences. From the results of the research it can be concluded that the children of the Kindergarten have formed ideas for the concepts of solids, liquids, gases, as well as for floating and sinking. | en |
heal.advisorName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Μικρόπουλος, Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 132 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΠΑΛΑΜΟΥΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 2020.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License