Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜασούρας, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2021-02-21T16:43:06Z-
dc.date.available2021-02-21T16:43:06Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30586-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10430-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑυτοεκτίμησηel
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectΕπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί ειδικής αγωγήςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοι γενικής αγωγήςel
dc.subjectSelf esteemen
dc.subjectMotivationen
dc.subjectJob satisfactionen
dc.subjectTeachers in general educationen
dc.subjectTeachers in special educationen
dc.titleΗ αυτοεκτίμηση και τα κίνητρα ως παράμετροι επαγγελματικής ικανοποίησης εκπαιδευτικών ειδικής αγωγήςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίηση -- Έρευνα -- Ελλάδα-
heal.classificationΚίνητρα (Εκπαίδευση)-
heal.classificationΑυτοεκτίμηση-
heal.dateAvailable2021-02-21T16:44:07Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 92-98el
heal.abstractΗ επαγγελµατική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών θεωρείται από τους βασικότερους παράγοντες που καθορίζουν την διεξαγωγή και τα αποτελέσµατα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να ελέγξει την επαγγελµατική ικανοποίηση εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, έχοντας ως οµάδα έλεγχου εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής. Επιπλέον, εξετάζεται η επίδραση της αυτοεκτίµησης και των κινήτρων στην επαγγελµατική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών. Παράλληλα, διερευνώνται αν στοιχεία όπως το φύλο, η ηλικία και η οικογενειακή κατάσταση αποτελούν ρυθµιστικούς παράγοντες που καθορίζουν το βαθµό επαγγελµατικής ικανοποίησης, αυτοεκτίµησης και κινήτρων. Από τα αποτελέσµατα προέκυψε ότι τα συγκεκριµένα στοιχεία επιδρούν ποικιλοτρόπως στην επαγγελµατική τους ικανοποίηση, µε διαφοροποιήσεις ως προς την αυτοεκτίµηση και τα κίνητρα των εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Ωστόσο, δεν προέκυψαν διαφοροποιήσεις ως προς την επαγγελµατική ικανοποίηση και των δύο οµάδων.el
heal.abstractJob satisfaction of teachers considered one of the most important factors, which determine the conduct and the results of educational process. The purpose of this research is to examine job satisfaction of teachers in Special Education, with a control group of teachers in General Education. Furthermore, this study examines the effect of self – esteem and the effect of motivation in job satisfaction. Alongside, investigated if factors such as sex, age and marital status constitute conditioning factors, which determine the level of job satisfaction, the level of self – esteem and the level of motivation. The results showed that these elements have impact in different ways in job satisfaction, with differentiations in self – esteem and in motivation of teachers in General and in Special Education. However, they didn’t reveal differentiations in job satisfaction of both groups.el
heal.advisorNameΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages115 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΑΣΟΥΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 2016 .pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons