Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒλαχοθανάση, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-11-30T09:36:24Z-
dc.date.available2020-11-30T09:36:24Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30348-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10236-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΣχολική Βιβλιοθήκηel
dc.subjectΣύγχρονη σχολική βιβλιοθήκηel
dc.subjectΣυμβολήel
dc.subjectΑξιοποίησηel
dc.subjectΔημοτικό σχολείοel
dc.subjectSchool libraryen
dc.subjectModern school libraryen
dc.subjectContributionen
dc.subjectUtilizationen
dc.subjectPrimary Schoolen
dc.titleΗ συμβολή και η αξιοποίηση της σύγχρονης σχολικής βιβλιοθήκης στο σημερινό σχολείοel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleμια έρευνα στα δημοτικά σχολεία της πόλης των Ιωαννίνωνen
heal.classificationΒιβλιοθήκες, Σχολικές-
heal.dateAvailable2020-11-30T09:37:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 101-105el
heal.abstractΗ σχολική βιβλιοθήκη αναγνωρίζεται ως η καρδιά του συγχρονισμένου σχολείου. Μέσω της ποικιλίας του υλικού και των δραστηριοτήτων που αναπτύσσει, συμβάλλει στην εμπέδωση της ύλης, την πληροφόρηση, την διαπαιδαγώγηση, τον εκπολιτισμό, την ψυχαγωγία και την κοινωνικοποίηση του μαθητή. Στις μέρες μας μάλιστα, που βασική επιδίωξη της εκπαιδευτικής πολιτικής της χώρας μας είναι η παροχή ολοκληρωμένης εκπαίδευσης, η σχολική βιβλιοθήκη αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία. Με το νέο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) εισάγονται νέες διδακτικές προσεγγίσεις, όπως η διερεύνηση, η ανακάλυψη, η συνεργατική διδασκαλία και μάθηση. Έτσι, καθίσταται όσο ποτέ άλλοτε αναγκαία η ενεργητική συμμετοχή του μαθητή και η χρήση πολλών και διαφορετικών πηγών. Με άλλα λόγια, ο ρόλος των σχολικών βιβλιοθηκών στο σημερινό εκπαιδευτικό περιβάλλον γίνεται ακόμα πιο σημαντικός. Στο σημείο αυτό, πραγματοποιείται μια έρευνα η οποία μελετά την Σύγχρονη Σχολική Βιβλιοθήκη δίνοντας έμφαση στην Συμβολή και την Αξιοποίησή της στο σημερινό σχολείο, και συγκεκριμένα στα Δημοτικά Σχολεία της πόλης των Ιωαννίνων.el
heal.abstractThe school library is recognized as the heart of modern school. By the variety of material and activities which develops, contributes to consolidation of stuff, information, education, civilization, recreation and socialization of students. Nowadays, the school library acquires greater value because of the educational policy of our country which aims at afford integrated education. By the new interdisciplinary united study program framework new teaching approaches are introduced, such as the investigation, the discovery, the collaborative teaching and learning. As a result, it becomes as necessary as ever before the active participation of the student and the use of many different sources. In other words, the role of school libraries in today’s educational environment is becoming even more important. At this point, a research is conducted to study the modern school library, emphasizing its contribution and utilization in today’s school, and more specifically in primary schools of the city of Ioannina.en
heal.advisorNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαριάναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages111 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΒΛΑΧΟΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑ 2020.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons