Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάγκα, Ελένηel
dc.date.accessioned2020-11-20T13:40:28Z-
dc.date.available2020-11-20T13:40:28Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30323-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10211-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕκπαιδευτική ισότηταel
dc.subjectΦονξιοναλιστική ερμηνείαel
dc.subjectΜαρξιστική ερμηνείαel
dc.subjectΒεμπεριανή ερμηνείαel
dc.subjectΕπιλογή σπουδών και ανισότητεςel
dc.titleΠρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση και ανισότητεςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη πληροφόρηση ως παράγοντας που επηρεάζει την επιλογή σπουδών από τους μαθητές Λυκείων σε αστικές και αγροτικές περιοχέςel
heal.classificationΕκπαιδευτική ισότητα-
heal.classificationΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδα-
heal.classificationΠανεπιστήμια και κολλέγια -- Ελλάδα-
heal.dateAvailable2020-11-20T13:41:28Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 215-226el
heal.advisorNameΣιάνου-Κύργιου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΣιάνου-Κύργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages230 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΑΓΚΑ ΕΛΕΝΗ 2015.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons