Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30073
Title: Η ρυθμική ικανότητα στο παιδί του νηπιαγωγείου και η σχέση της με την αναγνωστική ικανότητα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου
The rhythmic ability of the kindergarten's child and its relation to the reading ability in the first grades of primary school
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Αναγνωστική ικανότητα
Keywords: Ρυθμός/ρυθμική ικανότητα,Αναγνωστική ικανότητα,Αναγνωστικές δυσκολίες,Φωνολογική επίγνωση,Βραχύχρονη (εργαζόμενη) μνήμη φωνολογικών πληροφοριών,Rhythm/rhythmic ability,Reading ability,Reading disabilities,Phonological awareness,Short-term phonological memory
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30073
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9964
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ Α. 2020.pdf7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons