Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29871Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Λίζου, Μαλαματένια Α. | el |
| dc.date.accessioned | 2020-05-22T11:12:43Z | - |
| dc.date.available | 2020-05-22T11:12:43Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29871 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9767 | - |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | Δημιουργικότητα | el |
| dc.subject | Ενίσχυση | el |
| dc.subject | Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | el |
| dc.subject | Μουσική | el |
| dc.subject | Β΄ Δημοτικού | el |
| dc.subject | Αποκλίνουσα σκέψη | el |
| dc.subject | Ποικίλες και πρωτότυπες ιδέες | el |
| dc.subject | Ομαδικότητα | el |
| dc.subject | Ροή | el |
| dc.subject | Λεκτική και σωματική έκφραση | el |
| dc.subject | Creativity | en |
| dc.subject | Strengthening | en |
| dc.subject | Primary Education | en |
| dc.subject | Music | en |
| dc.subject | Second grade | en |
| dc.subject | Divergent thinking | en |
| dc.subject | Various and original ideas | en |
| dc.subject | Teamwork | en |
| dc.subject | Flow | en |
| dc.subject | Verbal and body expression | en |
| dc.title | Ενίσχυση της δημιουργικότητας στο μάθημα της μουσικής στο δημοτικό σχολείο | el |
| dc.title | Strengthening creativity in music lessons in primary education | en |
| heal.type | masterThesis | - |
| heal.type.en | Master thesis | en |
| heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
| heal.secondaryTitle | ένα πιλοτικό πρόγραμμα | el |
| heal.secondaryTitle | a pilot study | en |
| heal.classification | Δημιουργική ικανότητα | - |
| heal.dateAvailable | 2020-05-22T11:13:43Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
| heal.publicationDate | 2020 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 139-148 | el |
| heal.abstract | Η παρούσα εργασία αφορά στον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση ενός πιλοτικού προγράμματος διδασκαλίας διάρκειας οκτώ διδακτικών ωρών με στόχο την προώθηση και την ενίσχυση της δημιουργικότητας στο μάθημα της μουσικής. Κατόπιν βιβλιογραφικής επισκόπησης πραγματοποιήθηκε επιτόπια έρευνα σε ένα τμήμα δεκαεπτά μαθητών και μαθητριών της Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Τα μεθοδολογικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για τη συλλογή και την ανάλυση των δεδομένων ήταν η ελεύθερη ομαδική συνέντευξη, η παρατήρηση με χρήση κλειδών, η τήρηση και συστηματική καταγραφή ημερολογίου και το ερωτηματολόγιο. Παρατηρήθηκαν κάποιες παράμετροι που φαίνεται να ενισχύουν την αποκλίνουσα σκέψη, όπως η πρόκληση ποικιλίας πρωτότυπων ιδεών, η ομαδική εργασία, η λεκτική και σωματική έκφραση, η προθυμία για συμμετοχή-ομαδικότητα και η ύπαρξη ροής και παράλληλα διερευνήθηκε η ανάπτυξη μουσικών δεξιοτήτων. Για την αντικειμενικότερη αποτίμηση χορηγήθηκε ερωτηματολόγιο στα παιδιά. Τα ευρήματα επιβεβαιώνουν την υπόθεση, ότι το παρόν πιλοτικό πρόγραμμα ενισχύει και προωθεί τη δημιουργικότητα, καθώς εντοπίστηκαν όλες οι προς παρατήρηση παράμετροι, ιδίως αυτή της ομαδικότητας, ενώ παράλληλα ενισχύθηκαν και οι μουσικές δεξιότητες των παιδιών. | el |
| heal.abstract | This essay is about planning, implementing and evaluating a pilot study that lasts eight teaching hours and aims for promoting and strengthening creativity in the music lesson. Upon literature review, fieldwork was conducted in a class of seventeen second-grade students of the Primary school. The methodological tools for data collection and analysis, consist of free teamwork interview, observation with the use of keys, maintaining and systematically keeping records of the diary and questionnaire. Certain parameters that seem to reinforce a divergent way of thinking, such as producing various and original ideas, developing cooperation - team spirit, verbal and body expression, willingness for participation and provoking flow were observed and simultaneously, improving musical skills was investigated. To ensure evaluation objectivity, a questionnaire was distributed to the children. Findings validate the hypothesis that this pilot study strengthens and promotes creativity as all of the aforementioned parameters were detected, particularly that of cooperation, while at the same time the children’s musical skills were considerably improved. | en |
| heal.advisorName | Ράπτης, Θεοχάρης | el |
| heal.committeeMemberName | Ράπτης, Θεοχάρης | el |
| heal.committeeMemberName | Ζάραγκας, Χαρίλαος | el |
| heal.committeeMemberName | Σπανάκη, Μαρίανα | el |
| heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | - |
| heal.numberOfPages | 172 σ. | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΛΙΖΟΥ ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ Α. 2020.pdf | 5.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License