Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29702
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Πήττα, Γεωργία | el |
dc.date.accessioned | 2020-03-04T11:29:49Z | - |
dc.date.available | 2020-03-04T11:29:49Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29702 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9699 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
dc.subject | Πολλαπλασιαστική σκέψη | el |
dc.subject | Μελέτη παρέμβασης | el |
dc.subject | Preschool students | en |
dc.subject | Multiplicative thinking | en |
dc.subject | Observational study | en |
dc.title | Υποστηρίζοντας την ανάπτυξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης των νηπίω | el |
dc.title | Fostering the development of multiplicative thinking in preschool children | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Παιδιά προσχολικής ηλικίας | - |
heal.dateAvailable | 2020-03-04T11:30:49Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2019 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 74-78 | el |
heal.abstract | Στην εργασία αυτή διερευνούμε τη δυνατότητα υποστήριξης της πολλαπλασιαστικής σκέψης των παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας. Σχεδιάσαμε μια παρέμβαση βασισμένη στην παροχή γλωσσικών εργαλείων για την έκφραση πολλαπλασιαστικών σχέσεων και την επίλυση προβλημάτων με ισομερισμό, μέτρηση με διαφορετικές μονάδες και επανάληψη ποσότητας, ενέργειες που θεωρούνται θεμελιώδεις για την ανάπτυξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης. Η παρέμβαση δοκιμάστηκε με μια μελέτη περίπτωσης με ημι-πειραματικό σχεδιασμό σε μία ομάδα τεσσάρων νηπίων. Η παρέμβαση ήταν στο πλαίσιο των δυνατοτήτων των παιδιών και προκάλεσε βελτιώσεις στην επίδοσή τους και στην ποιότητα των εξηγήσεών τους. | el |
heal.abstract | This paper reports on an empirical investigation on multiplicative thinking in preschool students. The set of tasks designed focuses on introducing the students to the mathematical terminology needed to verbally express themselves when solving problems involving equipartiotioning, counting with different units and unit iteration which are considered fundamental in evolving students‟ multiplicative thinking. This observational study was conducted on a group of 4 preschool students. All the tasks were designed based on the students‟ abilities and contributed to the development of their performance and validity of explanations on the specific tasks. | en |
heal.advisorName | Βαμβακούση, Ξανθή | el |
heal.committeeMemberName | Βαμβακούση, Ξανθή | el |
heal.committeeMemberName | Καλδρυμίδου, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Πλακίτση, Αικατερίνη | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 169 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΠΗΤΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ 2019.pdf | 2.56 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License