Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραστάθη, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2020-03-04T10:58:02Z-
dc.date.available2020-03-04T10:58:02Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29693-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9690-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΓνωστική διάστασηel
dc.subjectΘεωρία του Νουel
dc.subjectΚοινωνικό άγχοςel
dc.subjectΣυναισθηματική διάστασηel
dc.subjectΠαιδίel
dc.subjectΠροδιάθεση για ντροπήel
dc.subjectAffective dimensionen
dc.subjectChilden
dc.subjectCognitive dimensionen
dc.subjectShame-pronenessen
dc.subjectSocial anxietyen
dc.subjectTheory of minden
dc.titleΝτροπή και κοινωνικό άγχος στην παιδική ηλικίαel
dc.titleShame and social anxiety in childhooden
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleσχέση με τη θεωρία του νουel
heal.secondaryTitlerelationship with theory of minden
heal.classificationΦιλοσοφία του νου-
heal.dateAvailable2020-03-04T10:59:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 56-66el
heal.abstractΟι στόχοι της παρούσας έρευνας ήταν δύο. Πρώτον, εξετάστηκε η σχέση ανάμεσα στο κοινωνικό άγχος, την προδιάθεση για ντροπή και την Θεωρία του νου (ΘτΝ), σε 187 παιδιά ηλικίας 10-12 ετών. Δεύτερον, εξετάστηκε η επίδραση του φύλου και της ηλικίας στις τρεις αυτές μεταβλητές. Για τη μέτρηση της ντροπής χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο Brief Shame and Guilt Questionnaire for Children (Novin & Rieffe, 2015) και για την αξιολόγηση της ΘτΝ χρησιμοποιήθηκαν το έργο «Παράξενες ιστορίες» (Strange Stories, Happe, 1994) και το ΄Εργο Πραγματικών και Παραπλανητικών Συναισθημάτων (Real and Deceptive Emotion task (Dennis, Barnes, Wilkinson & Humphreys, 1998). Για τη μέτρηση του κοινωνικού άγχους χρησιμοποιήθηκε η ελληνική εκδοχή της Κλίμακας Κοινωνικού Άγχους για Παιδιά ή Social Anxiety Scale for Children- Revised (SASC-R, La Greca & Stone, 1993). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η προδιάθεση για ντροπή συσχετίζεται θετικά με τα συμπτώματα κοινωνικού άγχους των παιδιών. Ωστόσο, τόσο η προδιάθεση για ντροπή, όσο και το κοινωνικό άγχος δεν βρέθηκε να συσχετίζονται με τη ΘτΝ. Τέλος, διαπιστώθηκε ότι το φύλο και η ηλικία των παιδιών δεν επηρεάζουν τη σχέση της ντροπής και του κοινωνικού άγχους με τη γνωστική και συναισθηματική διάσταση της ΘτΝ.el
heal.abstractΤhe aims of the present study were two. First, it was aimed to investigate the relationship between social anxiety, shame-proneness, and Theory of Mind (TοΜ) in 187 children aged 10 to 12 years. Second, it was aimed to investigate the effect of gender and age on these three variables. The scale ‘Brief Shame and Guilt Questionnaire for Children’ (Novin & Rieffe, 2015) was used to measure shame-proneness and for the assessment of ToM, two instruments were used: the task ‘Strange Stories’ (Happe, 1994) and the task ‘Real and Deceptive Emotion Task’ (Dennis, Barnes, Wilkinson, & Humphreys, 1998). For the assessment of children’s social anxiety the Greek version of the scale ‘Social Anxiety Scale for Children or Revised’ (SASC-R, La Greca & Stone, 1993) was used. The results showed that shame was positively correlated with children's social anxiety. However, no statistically significant correlation was found between shame-proneness, social anxiety and ToM. Finally, it was found that children’s gender and age did not affect the relationship between shame and social anxiety with the cognitive and the emotional dimensions of ToM.en
heal.advisorNameΜισαηλίδη, Πλουσίαel
heal.committeeMemberNameΜισαηλίδη, Πλουσίαel
heal.committeeMemberNameΜπρούζος, Ανδρέαςel
heal.committeeMemberNameΜπονώτη, Φωτεινήel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages66 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΡΑΣΤΑΘΗ ΙΩΑΝΝΑ 2019.pdf558.01 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons