Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουτρούδη, Μαλαματήel
dc.date.accessioned2020-02-28T11:01:15Z-
dc.date.available2020-02-28T11:01:15Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29679-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9676-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕπιστημολογίαel
dc.subjectΚοινωνιολογία της γνώσηςel
dc.subjectΣχετικισμόςel
dc.subjectEpistemologyen
dc.subjectSociology of knowledgeen
dc.subjectRelativismen
dc.titleΟ κοινωνικός καθορισμός της επιστήμης στην κοινωνιολογία της γνώσηςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕπιστημολογία-
heal.dateAvailable2020-02-28T11:02:15Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 61-63el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια ανάλυση της κοινωνιολογίας της γνώσης, εξετάζοντας τη μεθοδολογία των κύριων εκπροσώπων τόσο της κλασικής (K.Mannheim) όσο και της νέας Κοινωνιολογίας της Γνώσης (D. Bloor & Β. Barnes). Στο πλαίσιο της μελέτης αυτής, επιχειρείται μια προσέγγιση της μεθοδολογικής συζήτησης για τον χαρακτήρα της επιστημονικής γνώσης, στην πορεία διαμόρφωσης της Κοινωνιολογίας της Γνώσης ως κλάδου. Διαπιστώνεται ότι, για τον Mannheim αλλά και για τους κοινωνιολόγους του Εδιμβούργου, η γνώση δεν είναι ατομική αλλά συλλογική παραγωγή διά συσχετισμών και αλληλεπιδράσεων που συνυφαίνονται με τα ενδιαφέροντα της κοινότητας εντός της οποίας οποία παράγονται. Με βάση τη μεθοδολογική συζήτηση για τη διαμόρφωση της επιστημονικής γνώσης, επισημαίνεται το πρόβλημα του σχετικισμού και αναζητούνται λόγοι και τρόποι της επίλυσής του.el
heal.abstractThe present paper is an analysis of the Sociology of Knowledge, examining the methodology of the main representatives of both classical (K.Mannheim) and the new sociology of knowledge (D. Bloor & B. Barnes). This study, is an attempt to approach the methodological issues of the nature of scientific knowledge in the process of creating the Sociology of Knowledge as a field. It is found that, for both Mannheim and Edinburgh's sociologists, knowledge is not individual but collective, sociological production through association and interaction with the interests of the community in which they are produced. Based on the methodological discussion of the formation of scientific knowledge, the problem of relativism is highlighted and reasons and ways of solving it are sought.en
heal.advisorNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΡάντης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages63 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΟΥΤΡΟΥΔΗ ΜΑΛΑΜΑΤΗ 2019.pdf895.87 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons