Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝάκου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2019-08-28T08:14:20Z-
dc.date.available2019-08-28T08:14:20Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29481-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.497-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαπολιτισμικό άνοιγμαel
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subjectΔιαπολιτισμική ετοιμότηταel
dc.subjectΔιαπολιτισμική επικοινωνίαel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectIntercultural opennessen
dc.subjectInterculturalismen
dc.subjectIntercultural readinessen
dc.subjectIntercultural communicationen
dc.subjectIntercultural educationen
dc.titleΤο άνοιγμα των υπηρεσιών ανηλίκων και κοινωνικής αρωγής προς τη διαπολιτισμική εκπαίδευση/επικοινωνίαel
dc.titleThe opening up of juvenile and probation officers service to intercultural education/communicationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΔιαπολιτισμικότηταel
heal.dateAvailable2019-08-28T08:15:20Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 140-146el
heal.abstractΣήμερα διανύουμε μια εποχή, η οποία χαρακτηρίζεται από εθνοπολιτισμική ανομοιογένεια. Η πολυπολιτισμική σύνθεση της κοινωνίας και η συνακόλουθη αρχή του σεβασμού της διαφορετικότητας έχουν εμφανέστατα μεταφερθεί και στο χώρο της δικαιοσύνης, η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο εφαρμόζεται ή λαμβάνει χώρα. Οι δημογραφικές αλλαγές έχουν προφανώς αντίκτυπο στο σύστημα δικαιοσύνης, το οποίο καλείται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία προϋποθέσεων αποδοχής και αναγνώρισης του πλουραλισμού και της ετερότητας, ως βασικών γνωρισμάτων των σύγχρονων κοινωνιών. Η εκπλήρωση του ρόλου αυτού απαιτεί προσαρμογή του ίδιου του συστήματος δικαιοσύνης στα νέα δεδομένα κοινωνικοποίησης που χαρακτηρίζουν την εποχή μας. Απαιτεί ταυτόχρονα, πέρα από την αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου, το διαπολιτισμικό άνοιγμα των δομών του και τον εφοδιασμό του προσωπικού που εργάζεται στις υπηρεσίες του με σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες, οι οποίες θα το καταστήσουν ικανό να εφαρμόζει τις απαραίτητες στρατηγικές, έτσι ώστε το έργο που παράγεται να είναι αποτελεσματικό. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις αρχές Μαΐου έως και τον Νοέμβριο του 2017 και σε αυτή συμμετείχαν όλες οι Υπηρεσίες Επιμελητών Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής στην Ελλάδα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει το διαπολιτισμικό άνοιγμα των Υπηρεσιών Επιμελητών Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής και κατ΄επέκταση του Υπουργείου Δικαιοσύνης στην διαπολιτισμική εκπαίδευση και επικοινωνία. Για τη συλλογή των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο απευθύνθηκε σε όλες τις Υπηρεσίες Επιμελητών Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής. Tα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι Υπηρεσίες Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής δεν είναι διαπολιτισμικά ανοιχτές σε ό,τι αφορά την οργάνωση, την ανάπτυξη του Προσωπικού, την κοινωνική δικτύωση και τις υποδομές. Επίσης σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση των Επιμελητών Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής τόσο σε επίπεδο σπουδών όσο και σε επίπεδο επιμορφωτικών σεμιναρίων (δια βίου μάθησης) που σχετίζονται με θέματα διαχείρισης της διαπολιτισμικότητας, εντοπίζονται πολλές ελλείψεις που εγείρουν το θέμα της αναγκαιότητας διαπολιτισμικής κατάρτισης του προσωπικού.el
heal.abstractToday we are going through a new era characterized by cultural and ethnic heterogeneity. The multicultural composition of society and the concomitant principle of respect for diversity have also clearly been transferred to the field of justice, which is inextricably linked to the social environment in which it occurs. Demographic changes obviously have an impact on the justice system, which has an important role to play in creating the conditions for accepting and recognizing pluralism and diversity as basic traits of modern societies. Fulfilling this role requires adaptation of the justice system itself to the new socialization data that characterizes our time. At the same time, it requires, besides revising the legislative framework, the intercultural opening of its structures and the supply of staff working in its services with modern knowledge and skills that will enable it to implement the necessary strategies so that the work is produced to be effective. The survey was conducted from the beginning of May until November 2017, and all the Minority and Social Assistance Services in Greece participated. The purpose of this paper is to investigate the intercultural opening of the Minority and Probation Officers and to extend the Ministry of Justice to intercultural education / communication. A structured questionnaire in electronic form via Google was used to implement the survey, which was sent to all Probation officers via e-mail. The results of the survey showed that the Minority and Social Welfare Services are not intercultural in terms of organization, staff development, social networking and infrastructure. In addition, as regards the training of the Minority and Social Assistants both at the level of studies and at the level of training seminars (lifelong learning), there are many deficiencies in the management of interculturalism that make intercultural education necessary.en
heal.advisorNameΣτεργίου, Αμαρυλλίςel
heal.committeeMemberNameΣτεργίου, Αμαρυλλίςel
heal.committeeMemberNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΠαγγέ, Πολυξένηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages157 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΝΑΚΟΥ ΣΟΦΙΑ 2019.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons