Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπαλακέρα, Καρολίναel
dc.date.accessioned2019-08-26T08:27:21Z-
dc.date.available2019-08-26T08:27:21Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29478-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.489-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΕπίδοσηel
dc.subjectΜαθητήςel
dc.subjectΠαραδοσιακές τεχνικές αξιολόγησηςel
dc.subjectΕναλλακτικές- αυθεντικές τεχνικές αξιολόγησηςel
dc.subjectΒαθμολόγησηel
dc.subjectΠεριγραφική αξιολόγησηel
dc.subjectEvaluationen
dc.subjectPerformanceen
dc.subjectStudenten
dc.subjectTraditional assessment techniquesen
dc.subjectAlternative - authentic assessment techniquesen
dc.subjectScoringen
dc.subjectDescriptive assessmentel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη των παραδοσιακών και εναλλακτικών τεχνικών της αξιολόγησης του μαθητήel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΑξιολόγησηel
heal.dateAvailable2019-08-26T08:28:22Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 147-148el
heal.abstractΤο θέμα του παρόντος πονήματος σχετίζεται με τις παραδοσιακές και εναλλακτικές ή αυθεντικές τεχνικές αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή. Το κύριο μέρος της εργασίας επικεντρώνεται στην αξιολόγηση του μαθητή, η οποία αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες, οι οποίοι συμπράττουν στη διαμόρφωση της ποιότητας στην εκπαίδευση και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το σύνολο των εκπαιδευτικών λειτουργιών. Πρόκειται για βιβλιογραφική ανασκόπηση – μελέτη, σκοπός της οποίας ήταν η ανάλυση και σύγκριση, με διεξοδικό και πρακτικό τρόπο, των παραδοσιακών και των εναλλακτικών – αυθεντικών τεχνικών αξιολόγησης, οι οποίες χρησιμοποιούνται ως εργαλεία συλλογής πληροφοριών των επιδόσεων του μαθητή. Μέσω της σύγκρισης και του παραλληλισμού των τεχνικών, καθώς και των μέσων απόδοσης και αποτύπωσης του αποτελέσματος της αξιολόγησης, που παρατίθενται, επιδιώκεται να διαπιστωθεί κατά πόσο πληρούν, από παιδαγωγική και μεθοδολογική άποψη, τις προϋποθέσεις για την αποτελεσματική αξιολόγηση του μαθητή, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη των διδακτικών, παιδαγωγικών και γενικότερα των εκπαιδευτικών στόχων.el
heal.abstractThe subject of this essay is related to traditional and alternative or original techniques of student performance assessment. The main part of the work focuses on student assessment, which is one of the key factors involved in shaping quality in education and is inextricably linked to all educational functions. This is a bibliographic review - study, the purpose of which was to analyze and compare, in a thorough and practical way, the traditional and alternative - authentic assessment techniques, which are used as tools for collecting information about the pupil's performance. Through the comparison and parallelism of the techniques, as well as the means of performance and capture of the result of the evaluation, which are listed, it is intended to ascertain whether they meet pedagogically and methodologically the conditions for an effective appraisal of the pupil, thus contributing to the achievement teaching, pedagogical and educational objectives in general.en
heal.advisorNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΜπάκας, Θώμαςel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages148 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΠΑΛΑΚΕΡΑ ΚΑΡΟΛΙΝΑ 2019.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons