Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛώλου, Σπυριδούλαel
dc.date.accessioned2019-07-31T09:16:54Z-
dc.date.available2019-07-31T09:16:54Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29475-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.485-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΜάθησηel
dc.subjectΠαιδαγωγική σκέψηel
dc.subjectΕκπαιδευτικά προγράμματαel
dc.subjectΠαιγνιώδης γλωσσική διδασκαλίαel
dc.subjectGameen
dc.subjectLearningen
dc.subjectEducational progressen
dc.subjectEducational programsen
dc.subjectPlayful teaching of languageen
dc.titleΠαιγνιώδης γλωσσική διδασκαλίαel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαιδευτικά προγράμματαel
heal.dateAvailable2019-07-31T09:17:54Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 79-81el
heal.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται, αρχικά, η προσπάθεια ορισμού της έννοιας του παιχνιδιού και αναπτύσσονται διάφορες θεωρίες του. Ακολουθεί η σύνδεση ανάμεσα στο παιχνίδι και τη μάθηση, η θέση του παιχνιδιού στην εξέλιξη της παιδαγωγικής σκέψης, καθώς και η θέση του σε διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνεται η εξήγηση της έννοιας της διδασκαλίας, πώς το παιχνίδι μπορεί να συνδεθεί με τη διδασκαλία (παιγνιώδης διδασκαλία) και οι μορφές που παίρνει. Στη συνέχεια, γίνονται οι κατηγοριοποιήσεις του εκπαιδευτικού παιχνιδιού και η αναφορά στον ρόλο του εκπαιδευτικού στην παιγνιώδη διδασκαλία. Τέλος, η εργασία προτείνει παιγνιώδεις γλωσσικές δραστηριότητες, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν σε μια σχολική αίθουσα και να βοηθήσουν στην καλύτερη εκμάθηση γραφής κι ανάγνωσης.el
heal.abstractAt first, there is an effort to describe the definition of the word game. Then, we are explicating some of the most known theories of the game. Subsequently, the readers can see the connection between game and learning, thus the position of the game in educational progress and in some educational programs. In the second chapter is obvious the explanation of teaching. Moreover, there is the connection between game and teaching (playful teaching) and its forms. As readers passing by the chapters, they see the categorizations of the learning game and it becomes clear the teacher’s rule on playful teaching. Finally, this paper attempts a bibliographical research into linguistic development at early childhood. Moreover, the paper will present Language integrated activities examining if appropriate play and games can be an effective tool in the teaching process.en
heal.advisorNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΤσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέτταel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages81 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΛΩΛΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ 2019.pdf656.54 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons